Fisketillsyn - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fisketillsyn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • PrN-Sweden
    replied
    Jag är Utbildad å Certifierad :-) belägen i norrbotten .
    sen om vem som helst får utbilda de vette fjasen det ska då certifieras utav kommun å polis samt tullverket (lätt värt pengarna att utbilda sig)
    mvh
    Paul Roger Nilsson

    Lämna en kommentar:


  • Kimmen
    replied
    Hmm
    Har en kille i klubben I Västerås som är utbildad och kan hålla i tillsyningskurser.
    Vi har just kört en utbildning i höst, 4 tillfällen a 4 timmar.

    Men Östergötland kanske blir lite långt?!

    Lämna en kommentar:


  • Xerup
    replied
    Tack, jag vet... det är till Studiefrämjandet jag söker en person som kan hålla i utbildningen :-)

    Lämna en kommentar:


  • esox88
    replied

    Lämna en kommentar:


  • Xerup
    started a topic Fisketillsyn

    Fisketillsyn

    Söker någon som kan hålla i en kurs i Östergötland för några som behöver gå utbildning i fisketillsyn. Finns det någon här som vill åta sig uppdraget?

    Hör av dig med ett PM så får du mitt nr.

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X