Inget kort. Kör E4an, Sväng av när det står Getå - kör längs med strandvägen tills du kommer till campingen, där parkerar du och går genom campingen/ned mot vattnet. Där fiskar du från land = win.
Ta pendeln till resecentrum och sen tar du bussen mot kolmården. Nu är jag ingen kollektivåkare men du får nog räkna med att stanna där ute i minst 6-7 timmar innan bussen går hem igen :P Men busshållplats finns precis vid campingen.
Och nej, det är inte för sent. För sent blir det nog kring slutet av maj / juni, då får man fiska inne i stan istället.
Vart ute hela dagen idag vid Sjöskogen, Nävekvarn. Missade en rätt fin fisk när det började skymma. Alltså vart där 6 gånger nu utan att få en fisk. Inte ens en snipa. Får jag inte en Öring nästa gång så bryter jag ihop.
Vart ute hela dagen idag vid Sjöskogen, Nävekvarn. Missade en rätt fin fisk när det började skymma. Alltså vart där 6 gånger nu utan att få en fisk. Inte ens en snipa. Får jag inte en Öring nästa gång så bryter jag ihop.
Jaha då fick man äntligen sin första havsöring i år. Tog den igår på norra sidan bråviken ca 1,5kg..... så jaaaa
Självklart C&R så att den får käka upp sig lite. Skitfiske på er...
Kommentera