Tänkte försöka mig på att börja meta. Har nu under vintern plöjt igenom lite böcker, filmer och div fiskesidor här på nätet och nu när solen börjar titta fram igen så rycker det i kastarmen...
Eftersom jag inte har nån erfarenhet av mete så tänkte jag höra här om det finns nån vänlig själ som kan ge en nybörjare lite tips om VAD och VAR man ska fiska. Är intresserad av alla så kallade met-fiskar; brax, mört, sutare, sarv, ruda...mm...mm
Skulle bli väldigt glad om nån kunde dela med sig av sina erfarenheter. Och ni behöver inte vara oroliga, jag kommer självklart CRa all fisk och det är knappast troligt att jag lär decimera några bestånd, inte med min tur
/Mikael
Eftersom jag inte har nån erfarenhet av mete så tänkte jag höra här om det finns nån vänlig själ som kan ge en nybörjare lite tips om VAD och VAR man ska fiska. Är intresserad av alla så kallade met-fiskar; brax, mört, sutare, sarv, ruda...mm...mm
Skulle bli väldigt glad om nån kunde dela med sig av sina erfarenheter. Och ni behöver inte vara oroliga, jag kommer självklart CRa all fisk och det är knappast troligt att jag lär decimera några bestånd, inte med min tur

/Mikael

Kommentera