Jag har fått både under bron i vattnet mot kraftverket och då har jag stått på kanotbryggan precis under bron. Akta dig för björken när du kastar bara. 
Sen har jag också fått om jag stått på land uppströms från slusskanalen sett och kastat antingen snett till höger (uppströms alltså) förbi trädet eller rakt ut mot andra sidan där det är privata bryggor.
Ett tips är att du passar dig för att kasta runt "piren" som avskiljer slusskanalen och vattnet ner mot kraftverket då det är stenigt och grunt där. Står gärna PÅ själva piren och du törs för då kommer du åt bra åt alla håll.

Sen har jag också fått om jag stått på land uppströms från slusskanalen sett och kastat antingen snett till höger (uppströms alltså) förbi trädet eller rakt ut mot andra sidan där det är privata bryggor.
Ett tips är att du passar dig för att kasta runt "piren" som avskiljer slusskanalen och vattnet ner mot kraftverket då det är stenigt och grunt där. Står gärna PÅ själva piren och du törs för då kommer du åt bra åt alla håll.
Kommentera