Ursprungligen postat av Fiskarn0383
Visa inlägg
(och för inte gå till överdrift så ska jag inte avsluta med tack
Så jag antar att det är jag som ska tacka dig(eller kanske dina föräldrar) för att du blev väluppfostrad. För att inte förstöra för dig så önskar jag ett dig ett riktigt skitfiske.

Kommentera