Håller med om Babybjörnen eller varför inte en riktig bärstol för babyn. Har jagat med sonen på ryggen när han var ca 7 mån (jagar älg med löshund så jag går långt om dagarna), plockat bär och bara vandrat. Satsa på en bärstol med midjebälte o riktiga remmar osv så att den går att spänna fast som en vandringsryggsäck. Har även haft med mig grabben nu i sommar när han varit strax över 1 år på lite fisketurer och har då gått längs sjökanter (skog och sly) och kastat efter gädda o abborre. Har funderat på att ha med han på flugfiske men inte blivit av än, lite större risk att det kommer en krok som fastnar oturligt än vid haspelfiske.
Kommentera