Ljungsjön/Norrbysjön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ljungsjön/Norrbysjön

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Bajensquadfiske
    replied
    Hur är det med fiskekort i norrbysjön?
    hittar ingen info om det

    Lämna en kommentar:


  • .kaliber
    replied
    8 år senare.. är det någon som fiskar i ljungsjön/norrby? som man kan följa med o fiska med? Har ingen båt själv nämligen...
    mvh jacob A

    Lämna en kommentar:


  • Brunte
    replied
    Ursprungligen postat av Gubben Storm Visa inlägg
    Vi har verkligen provat ALLT, utom Jerk, i den sjön. Aldri fått större än 2kg, och slår man ut det har vi fiskat ca tio timmar per fisk.
    Märkligt, vi brukar göra en tur per år i sjön och det brukar sluta med runt 20-30 gäddor i varierande storlek. Mest smått mellan 1-2 kg men en och annan upp mot 4 kg. Finns fina borrar med. Fråga mig inte om ställen i sjön, för jag vet inte vad det heter eller motsvarande.

    Lämna en kommentar:


  • Gubben Storm
    replied
    Vi har verkligen provat ALLT, utom Jerk, i den sjön. Aldri fått större än 2kg, och slår man ut det har vi fiskat ca tio timmar per fisk.

    Lämna en kommentar:


  • Brunte
    replied
    Ursprungligen postat av Gubben Storm Visa inlägg
    Hej!
    Någon som vet hur det förhåller sig med fiskekort och Båtplats i dessa två sjöar?
    Får ingen fisk i Storsjön och måste göra nåt nu, är rätt less på fiskelösa fisketurer - idag 12 fisketimmar utan ett enda hugg.

    Vet ni nåt om de båda sjöarna hör gärna av er till mig här på FS.

    /David
    Det är bra jobbat, de gångerna jag har fiskat där har vi fått hur mycket snipor som helst!

    Lämna en kommentar:


  • Macke85
    replied
    Tjenare har skickat en Pm till dig med nummer.. kanske ska ha båten där med nästa säsong.. skojjigt isåfall

    Lämna en kommentar:


  • Gubben Storm
    replied
    Ursprungligen postat av jns Visa inlägg
    Båda sjöarna som du ovan nämner håller rikligt med stor gädda och Kungsnorrbysjön som jag antar du menar finns det även mängdmassa i
    Det låter toppen det! Frågan är bara hur man kommer i kontakt med någon som har ansvar för båtplats i dom, hittar nämligen ingenting på nätet. Vet du någonting?

    Lämna en kommentar:


  • jns
    replied
    Båda sjöarna som du ovan nämner håller rikligt med stor gädda och Kungsnorrbysjön som jag antar du menar finns det även mängdmassa i

    Lämna en kommentar:


  • Gubben Storm
    started a topic Ljungsjön/Norrbysjön

    Ljungsjön/Norrbysjön

    Hej!
    Någon som vet hur det förhåller sig med fiskekort och Båtplats i dessa två sjöar?
    Får ingen fisk i Storsjön och måste göra nåt nu, är rätt less på fiskelösa fisketurer - idag 12 fisketimmar utan ett enda hugg.

    Vet ni nåt om de båda sjöarna hör gärna av er till mig här på FS.

    /David

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X