Bysjön eller Hovran(grådö) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bysjön eller Hovran(grådö)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Bysjön eller Hovran(grådö)

    Tjena, ska fiska söndag! tänkte dra bysjön men läst runt lite å folk har inte haft det bästa gäddfisket där! kanske svårfiskat? men har också hört att de går grova gäddor där! men ser mer lovord för hovran! så undrar vart jag ska lägga min tid då jag hellre åker till ett vatten där jag vet att det är bra fiske! kan ju bara fiska 1 dag i veckan kanske 2 om jag har lite tur så

    Så hovran eller bysjön? tips är också välkommet!

  • #2
    Hovran...odiskutabelt...
    Never let your memories be greater then your dreams...

    I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

    Kommentera


    • #3
      Najs nå tips på hur jag ska fiska där? specifika ställen krävs ej :P men brukar ej fiska i sådant landskap :P bara fiskat där en solig dag med 32 grader varmt dan efter sm kvalet :P va utfiskat å för varmt

      Kommentera


      • #4
        Hovran kan vara riktigt svår ibland den också, men prova lite runt lite gräsbälten där vinden legat på.

        Har fiskat väldigt lite i år p.g.a. att båten blev stulen så har inga up-to-date tips tyvärr.

        Återkom med resultat! Alltid kul att höra.

        Kommentera


        • #5
          Var finns båtramp i Hovran?

          Kommentera


          • #6
            I grådö. Sväng ner vid milko mejeri och in till vänster efter 50m ungefär.

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av dr00l Visa inlägg
              Hovran kan vara riktigt svår ibland den också, men prova lite runt lite gräsbälten där vinden legat på.

              Har fiskat väldigt lite i år p.g.a. att båten blev stulen så har inga up-to-date tips tyvärr.

              Återkom med resultat! Alltid kul att höra.
              Okej senast jag var där var de nå sjukliga gräsbottnar inne i små vikar typ, men såg att dom flesta stog i vikarna å fiskade utåt typ, vissa efter någon djupare kant! Fick en liten halvkilos på en stor jerkbait inne på nå supergrunt vatten senare på dan när jag provat allt som jag kunnat komma på

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

              Relaterat

              Collapse

              Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av ovlof, 2023-06-27, 09:02
              2 svar
              213 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg ovlof
              av ovlof
               
              Arbetar...
              X