söker fiskepolare i dalarna - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

söker fiskepolare i dalarna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • söker fiskepolare i dalarna

    halloj! Simon heter jag och är relatift nyinflyttad i avesta och söker någon som brinner lika mycket för fisket som jag gör, jag älskar att fiska gädda! brukar köra mycket abborre också och har blivit en del röding och regnbåge nu när isen har lagt sig, så om du är sugen på att dra ut och fiska så hör bara av dig sket fiske

  • #2
    Ursprungligen postat av braxen_sf Visa inlägg
    halloj! Simon heter jag och är relatift nyinflyttad i avesta och söker någon som brinner lika mycket för fisket som jag gör, jag älskar att fiska gädda! brukar köra mycket abborre också och har blivit en del röding och regnbåge nu när isen har lagt sig, så om du är sugen på att dra ut och fiska så hör bara av dig sket fiske
    Hej Simon;

    Min fiskekompis Paul "Palle" Sandberg som jag fiskade Havsöring, Lax och Öring med förr i Vänern och Östersjön flyttade från Järfälla till Krylbo.Försök komma ut och fiska med Palle! Du kan se Palle på flera bilder med stora laxfiskar här...http://www.trumman.com/nk/northern_king.htm ....

    Old Firehand

    Ps. Du kan ju också besöka Vestlis Fiske i Borlänge och Gagnef och prata med Roger Vestli...Ds.
    Senast ändrad av Old Firehand; 2018-01-07, 12:42.

    Kommentera


    • #3
      det hade jag gärna gjort, hur kan jag komma i kontakt med palle?

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av braxen_sf Visa inlägg
        det hade jag gärna gjort, hur kan jag komma i kontakt med palle?
        Gå in på Google och sök Paul Sandberg, Krylbo så hittar du nog honom....

        http://www.trumman.com/fisketips.htm
        Old Firehand
        (Leif Engström)

        Kommentera


        • #5
          Hej ! Jag läste din meddelande. Jag bor i Fornby, (Horndal ). Jag är också nyinflittad i den har område. Vi kommer från Holland, bor nu 10 månad i Sverige. Jag älskar gädda fiske mycket, också prova jag pimpelfiske flera gånger nu. Men det gor inte så bra.. Jag trodde idag, jag behöver en fiskkompis. Tillsammans mete motiverar lite mer!
          Kanske vi kan fiske tillsammans! (Förlåt för min dåligt svenska)

          Mvh Franke

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av ovlof, 2023-06-27, 09:02
          2 svar
          211 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg ovlof
          av ovlof
           
          Arbetar...
          X