Spinnfiske i Norra Dellen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spinnfiske i Norra Dellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Spinnfiske i Norra Dellen

    Tjena

    Vi har stuga ett stenkast eller två från Norra Dellen, och skulle behöva lite tips på vad för beten gäddan och borren gillar, skulle även uppskatta lite förslag på rätt strandnära bra platser att testa då båten vi har inte pallar med så grov sjö, och det blåser ju upp rätt fort på Dellen. Då vill man inte vara för långt ut.

    Vh Noah
    Never trust a man that doesn't fish for Perch

    PB - 1295 g / 44.5 cm

  • #2
    Hej,

    naturliga färger har fungerat bäst för mig. Tidigt och sent på dagen gärna gult/orange till borre. Jag har stuga i Moviken, bra fiskeplatser kan vi ta via PM, men glöm inte sjöarna runtikring (samma fiskekort).

    Skitfiske!
    /Martin

    Kommentera


    • #3
      Hej, tänker att jag lånar tråden lite i hopp att få hjälp.
      Jag ska upp och fiska i norra dellen vill egentligen bara få lite tips om var gäddan kan befinna sig.
      Har förstått att det är mycket trolling på sjön, men jag är ute efter att få de här härliga huggen man får när man spinnfiskar.
      Finns det nate i sjön som gäddan står i? Står de i kuperad botten i anslutning till grund eller simmar de runt i pelagialen?
      Jag fiskar mestadels med stora gummin, jerkbaits och en hel del Spinnerbait nu på sommaren.

      Tacksam för all hjälp jag kan få!

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av pikeman59, 2023-08-01, 13:15
      2 svar
      196 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg pikeman59  
      Startad av Sadda, 2024-02-03, 11:40
      5 svar
      300 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Niklar
      av Niklar
       
      Arbetar...
      X