Nybliven Östersundsbo söker fiskekompisar :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nybliven Östersundsbo söker fiskekompisar :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Nybliven Östersundsbo söker fiskekompisar :)

    Hej!

    Jag heter Nicklas och är 29år, jobbar som fastighetsskötare och älskar att fiska.

    Jag söker efter någon/några som tycker om att fiska i Östersundstrakten, Jag fiskar främst Gädda och nu när det är vinter så blir det mycket ismete, angeldon, mm.

    Hör av er

    MVH/Nicklas
    Skitfiske på er!

  • #2
    Tjenare är en kille på 23 år som fiskar en hel del gädda kring östersund, skulle vara roligt om du ville hänga med ut på någon tur, skicka ett PM så kan vi snacka mer

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Hustak2k Visa inlägg
      Tjenare är en kille på 23 år som fiskar en hel del gädda kring östersund, skulle vara roligt om du ville hänga med ut på någon tur, skicka ett PM så kan vi snacka mer
      du har PM
      Skitfiske på er!

      Kommentera


      • #4
        Söker också fiskesällskap! 30-årig sjuksköterska som bott i Östersund sedan drygt fyra år och bara senaste åren fått tillbaka fiskesuget. Mest gädda under somrarna, även lite öring/rödingskast. Lär mig gärna nytt, gärna vinterfiske. Har bil, bor i stan./Calle

        Kommentera


        • #5
          Hej! Söker också fiskesällskap,är från Ånge men åker gärna mot Jämtland.Provat lite pimpelfiske runt Oviksfjällen och tänkte iväg nått mer.har skoter.hojta till om nån vill följa med!

          Kommentera


          • #6
            Är hemma i Östersund fram till mitten på augusti, har bott söderut några år så har inte tillgång till båt i trakterna. Men följer gärna med ut om någon vill ha sällskap och dela på bensinkostnaderna. 23 år gammal och spinnfiskar mest, även fast jag prövat på flugfiske nu senaste tiden. Jobbar mycket i sommar men är oftast ledig helger och kvällar

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Arbetar...
            X