Havsfiske från land i Västervik - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Havsfiske från land i Västervik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Havsfiske från land i Västervik

    Hej!

    Jag kommer befinna mig i Västervik en del under sommaren och har inte fiskat där tidigare. Undrar om någon har bra tips på ställen där man kan fiska i havet från land då jag inte kommer ha tillgång till båt (förutom om man hyr någon enstaka gång). Jag vet att i t ex Halmstad finns det en lång vågbrytare vid östra stranden där man kunde stå och fiska både makrill, näbbgädda och en del plattfisk under sommaren. Någon som vet nåt liknande/annat bra ställe i Västervik?

  • #2
    Har aldrig varit i Västervik men fattar det som att där finns en del öar utanför. Kanske går att ta sig dit med kollektivtrafik? Kan ju vara intressant, oavsett vad man är intresserad av att fiska. Säkerligen helt okej öringfiske.
    http://enamatorfiskare.blogspot.se
    Instagram enamatorfiskare

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av fiskfrasse Visa inlägg
      Hej!

      Jag kommer befinna mig i Västervik en del under sommaren och har inte fiskat där tidigare. Undrar om någon har bra tips på ställen där man kan fiska i havet från land då jag inte kommer ha tillgång till båt (förutom om man hyr någon enstaka gång). Jag vet att i t ex Halmstad finns det en lång vågbrytare vid östra stranden där man kunde stå och fiska både makrill, näbbgädda och en del plattfisk under sommaren. Någon som vet nåt liknande/annat bra ställe i Västervik?
      ---------------------------------------------

      Hej Fiskfrasse;

      Fiske För Allas tidigare fiskeskribent Anders Forsberg är nog den som bäst kan informera dig om Var, När och Hur du ska fiska i Västervik...
      Sök efter Anders Forsberg via fiskebutik eller telefon i Västervik...

      Old Firehand
      Leif Engström

      http://www.trumman.com/fisketips.htm

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Agile Fisher, 2011-04-27, 12:31
      8 svar
      5 712 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Henke E
      av Henke E
       
      Arbetar...
      X