Vadställen i Oskarshamn med omnejd? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vadställen i Oskarshamn med omnejd?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vadställen i Oskarshamn med omnejd?

Tjena!

Har nyligen börjat med flugfiske efter gädda (och lite havsöring) och letar förtvivlat efter ställen som det går att vada på i oskarshamnstrakten. Har ägnat ett antal dagar till att leta, men antingen så är det 1 meter dy/gyttja eller så är det helt enkelt för djupt. Det enda jag har fått ut av mitt letande än så länge är ett par hyfsade motionspass när man traskat några kilometer i i skogen...

Har bara bott i Oskarshamn ett drygt halvår så hittar ju inte så bra heller. Funderar på kolla upp Misterhults området, men aldrig varit där så vet inte var jag ska börja.

Så om någon har något tips där man kan vada över hyfsat stort område och där det kan finnas gädda är jag väldigt tacksam om någon vill dela med sig. Aldrig testat havsöring, men kommer testa det med så tar gärna emot tips om det med.

Skitfiske!

Misterhultsområdet funkar, samma gäller Dragskär och området runt O3an(håll koll på vilka områden du inte får fiska).
    Laxfiskare, laxätare, laxnjutare, och för sjukligt fanatiska laxkramare är jag, förmodligen en laxprovokatör.
    http://scandinavian-trolling.blogspot.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Fock_it, 2018-09-18, 08:00
    5 svar
    1 062 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Cosmoz 08  
    Arbetar...
    X