Hej,jag undrar bara om det är någon som vet,var jag kan få tag i ett sådant spö som Gurra använde i filmen Esox-Lucius 8" 15-60gr haspelspö.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bromanspö
Collapse
X
-
Tror inte det var ett sånt han använde, var det inte ett jerkspö för haspel? Men det som finns hittar du nog på Berras hemsida.Läs rapporter och reflektioner kring havsöringsfiske längs sydkusten!
http://salmotruttasyd.blogspot.com/
-
Dom har en massa esox lucius spön på hobbyofiske i oskarshamn men inte säker att dom har just det du är ute efter men du kan ju alltid slå dom en pling har e adressen till hemsida
/fiskealle
Kommentera
-
Kanon,skall kolla upp det,Ursprungligen postat av fiskealle Visa inläggDom har en massa esox lucius spön på hobbyofiske i oskarshamn men inte säker att dom har just det du är ute efter men du kan ju alltid slå dom en pling har e adressen till hemsida
/fiskealle
Kommentera
-
-
Den enda nackdelen är att jag vill känna på spöt innan jag köper det,så jag måste försöka hitta någon butik på närmre håll.Ursprungligen postat av nash_tackle Visa inläggvi har esox spön på beoutdoor! och just det spöt har vi oxå
Men tack iallafall,då vet jag att det finns på berras om jag ej hittar det någon annanstans.
Kommentera
-
du ska ha den på 7,3" och en kastvikt mellan 30-120 g, jättebra spö, jag har fiskat med det i snart ett år nu, supernöjd!Ursprungligen postat av gösen72 Visa inläggDen enda nackdelen är att jag vill känna på spöt innan jag köper det,så jag måste försöka hitta någon butik på närmre håll.
Men tack iallafall,då vet jag att det finns på berras om jag ej hittar det någon annanstans.
Kommentera
-
Jag får kolla upp det,jag vill inte ha ett allt för styvt för då kan jag lika gärna köra med jerkspöt.Ursprungligen postat av Dammfiskaren Visa inläggdu ska ha den på 7,3" och en kastvikt mellan 30-120 g, jättebra spö, jag har fiskat med det i snart ett år nu, supernöjd!
Kommentera
Kommentera