gösvatten söder om Jönköping - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gösvatten söder om Jönköping

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • gösvatten söder om Jönköping

    Jag testar igen för förslag på vatten med gös i, Ralången är ett vatten jag vill testa men det är en bra bit så det borde väl finnas något närmare(lenhovda)

    Just Ralången har just nu ingen riktig ramp, frågan är om naturrampen funkar med en framhjulsdriven bil.
    Dessutom om Ralången så är jag intresserad av kontakt för att köpa mört, ska jag åka ända dit så vill jag inte krångla med att meta mört halva tiden.

    Förslag på mer sjöar, Helgasjön är ej intressant, inga överfiskade sjöar är kul.

  • #2
    Ursprungligen postat av abe Visa inlägg
    Jag testar igen för förslag på vatten med gös i, Ralången är ett vatten jag vill testa men det är en bra bit så det borde väl finnas något närmare(lenhovda)

    Just Ralången har just nu ingen riktig ramp, frågan är om naturrampen funkar med en framhjulsdriven bil.
    Dessutom om Ralången så är jag intresserad av kontakt för att köpa mört, ska jag åka ända dit så vill jag inte krångla med att meta mört halva tiden.

    Förslag på mer sjöar, Helgasjön är ej intressant, inga överfiskade sjöar är kul.
    Be lsjonsson lsjonsson ta med dig till Ralången så att du får möjlighet att se en Stor Gös....

    Old Firehand
    Leif Engström


    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg

      Be lsjonsson lsjonsson ta med dig till Ralången så att du får möjlighet att se en Stor Gös....

      Old Firehand
      Leif Engström

      Tack Leif! Hade jag inte haft 130 mil enkel väg så hade jag inte tackat nej till en tripp ut på mitt gamla hemmavatten.
      Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


      /Stefan

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg

        Be lsjonsson lsjonsson ta med dig till Ralången så att du får möjlighet att se en Stor Gös....

        Old Firehand
        Leif Engström

        Om han vill så kan han komma upp hit till Kalix så ska jag visa honom hur nalle ser ut i sitt vilda tillstånd.
        Ca 60 m mellan mig o nalle på fotot o allt slutade väl. Den var stor!
        Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


        /Stefan

        Kommentera


        • #5
          nalle kommer jag gärna o jagar til hösten, men nu letar jag gös vatten som ej är överfiskat i kronoberg.

          det räcker med en liten på 11,7kg

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av abe Visa inlägg
            nalle kommer jag gärna o jagar til hösten, men nu letar jag gös vatten som ej är överfiskat i kronoberg.

            det räcker med en liten på 11,7kg
            Haha! Trots att jag har bott här uppe i snart 30 år så har jag inte skjutit någon nalle.
            Skitfiske säger jag då!
            Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


            /Stefan

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av calahanzoer, 2023-09-27, 23:39
            0 svar
            102 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg calahanzoer  
            Arbetar...
            X