Team Skitfiske Skåne! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Skitfiske Skåne!

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av malmster Visa inlägg
    Någon som är sugen på ett lite mer "riktigt" team? Typ 2-3 pers som verkligen har fisket som passion... Inget ogenomförbart överdrivet, då folk såklart har arbete och familj etc... Men ändå något steg upp från att bara sällskapsfiska en eller två gånger...

    Hade varit kul om man kunnat få ihop något med ett par grabbar/tjejer som hade kunnat bli att åka på lite tävlingar så småningom etc...

    Edit- Ska väl nämna kanske att det främst är gäddfiske jag pysslar med och är inriktad på...
    Låter hur kul som helst ju. Jag fiskar gärna "lonewolf" också men att vara med i ett team som både åker ut och fiskar för skojs skull (både dagstrippar och helgäventyr) och ställer upp i tävlingar hade varit extra krydda helt klart. Det heter ju inte sportfiske för ingenting. Har bil så jag kan ta mig runt smidigt.

    Jag kör alla sorters fiske utom pimpelfiske men mest blir det olika sorters mete efter i första hand abborre men har alltid ett spö med bottenmete i också för hungriga gäddor och gösar. Är inte världens bästa flugfiskare ännu men binder egna flugor och spöet har fått några vändor. Jigg och spinn blir det såklart också då och då men räknar mig som amatör på det också.

    Hade varit kul med ett gäng som har olika fiskemetoder så man kan lära sig utav varandra "live" och inte bara i teorin och på tuben. Varsin jacka med sponsring och teamloggan på bör ju inte kosta så mycket. Hemsida kan jag hjälpa till att göra också då jag kan en del programmering.

    Två pers är ju en start men visst faen måste det finnas fler skåningar som inte bara vill sitta själv och fiska.

    Kommentera


    • Ursprungligen postat av FFStyle Visa inlägg
      Låter hur kul som helst ju. Jag fiskar gärna "lonewolf" också men att vara med i ett team som både åker ut och fiskar för skojs skull (både dagstrippar och helgäventyr) och ställer upp i tävlingar hade varit extra krydda helt klart. Det heter ju inte sportfiske för ingenting. Har bil så jag kan ta mig runt smidigt.

      Jag kör alla sorters fiske utom pimpelfiske men mest blir det olika sorters mete efter i första hand abborre men har alltid ett spö med bottenmete i också för hungriga gäddor och gösar. Är inte världens bästa flugfiskare ännu men binder egna flugor och spöet har fått några vändor. Jigg och spinn blir det såklart också då och då men räknar mig som amatör på det också.

      Hade varit kul med ett gäng som har olika fiskemetoder så man kan lära sig utav varandra "live" och inte bara i teorin och på tuben. Varsin jacka med sponsring och teamloggan på bör ju inte kosta så mycket. Hemsida kan jag hjälpa till att göra också då jag kan en del programmering.

      Två pers är ju en start men visst faen måste det finnas fler skåningar som inte bara vill sitta själv och fiska.
      Jättekul!!! Det tar sig, nu är vi i alla fall två som är intresserade av detta... Finns det några fler här inne som skulle kunna vara intresserade mån tro?

      Kommentera


      • Blir gärna med i gänget. Har en quintrex 390 puhakka med 8 hk yamaha. Fiskar mest gädda,gös,abborre. Fiskar mest i Hjelmsjön i Örkelljunga men skulle vilja prova andra sjöar.

        Kommentera


        • Det börjar röra på sig! Någon mer som känner sig manad? Kom igen nu

          Kommentera


          • Väcker liv i tråden igen. Finns här några sugna kvar eller har alla redan hittat ett team?

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av tr3krok Visa inlägg
              Väcker liv i tråden igen. Finns här några sugna kvar eller har alla redan hittat ett team?
              E väl väldigt många skåningar som har gått med i team bananas. Men dde kräver ju en del av dig som medlem.

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

              Relaterat

              Collapse

              Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av G@, 2005-04-04, 11:32
              7 svar
              4 889 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg neo333
              av neo333
               
              Startad av niax, 2010-06-29, 19:13
              944 svar
              191 007 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Xperten83  
              Startad av Peje, 2013-04-10, 17:49
              443 svar
              67 094 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Peje
              av Peje
               
              Startad av Andreas1, 2021-02-13, 08:33
              3 svar
              586 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg neo333
              av neo333
               
              Startad av Donatorn, 2023-06-28, 20:58
              7 svar
              489 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Donatorn  
              Arbetar...
              X