Tänkte sticka ut till Lomma någon dag när det är fint väder och kasta lite, någon som har lite tips? Har vadare så hoppas kunna komma ut en bit i vattnet utanfr campingen typ..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Imorgon börjar havsöringssäsongen !
Collapse
X
-
1 godkänd HÖ idag på 5 man vid Hittarpsrevet. Men vädret och humöret var på topp! =)Kika gärna in min blogg: Dannes Meteblogg
Kommentera
-
Hej! Väldigt bra tips och info här. tänkte själv åka ut och försöka få min första havsöring imorgon. Har ni tips på vilken tidpunkt på dygnet som är bäst nu?
Kanske nån har nått bra tips runt lomma och barsebäck? Ska försöka på fluga men har backup spinnspö med mig.
tack på förhand!
Kommentera
-
Nu gäller det att kvittera!Ursprungligen postat av Lecnac Visa inläggPremiär för mig i söndags.
300m söder om Domsten hamn, Helsingborg.
15+ personer i vadare. 1 för lite i håv.
Var dock bara där mellan 13:00-15:30
Fiskaren 0 : 1 FiskarnaKika gärna in min blogg: Dannes Meteblogg
Kommentera
-
Gislövs Läge? Hur är det annars att stå där Jörgen? Har du varit ute vid Hörte något? Det ska väl funka rätt bra att stå på piren där med?Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg1 godkänd 1a januari i Gislövs hamn samt några småttingar, har även kollat pisseviken i Malmö men bara smått-skit där också.
Var vid brofästet i söndags och det resulterade i ett litet försiktigt hugg men en skön eftermiddag.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Teamkågeröd, 2025-08-05, 04:13
|
0 svar
144 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg