Imorgon börjar havsöringssäsongen ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Imorgon börjar havsöringssäsongen !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• jorgen.mansson
    replied
    Fick mina första två någonsin (tidigare bara 2st när jag fiskat torsk från båt) igår. En liten på ca 47cm och en på 70cm.

Lämna en kommentar:

• haggis82
    replied
    Fick mina första två någonsin (tidigare bara 2st när jag fiskat torsk från båt) igår. En liten på ca 47cm och en på 70cm.

Lämna en kommentar:

• olfaktorius
    replied
    Drog en blänkare igår på första kastet!

Lämna en kommentar:

• catchandreleasearn
    replied
    Var i kivik, stendött. Såg ingen annan som fick nått(fiskade från båt). Fiskdöden som man sett i media längs skånekusten har ni märkt något av det? Såg flera spättor döda på botten på ca 5 meters djup, såg inte bra ut..

Lämna en kommentar:

• jorgen.mansson
    replied
    2 små rackare i Söndags, men nu verkar vädret bli bättre och vindarna acceptabla så jag hoppas på utdelning någon gång mellan Torsdag och Söndag.

Lämna en kommentar:

• Craw
    replied
    Ursprungligen postat av Linkan81 Visa inlägg
    någon som har vatt ute o dratt nån öring??
    drog en i Fredags FISKE i a1 timme

Lämna en kommentar:

• Linkan81
    replied
    någon som har vatt ute o dratt nån öring??

Lämna en kommentar:

• haggis82
    replied
    Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
    Vindarna avgör Gislöv, blåser det från Tyskland är det inte kul annars finns det ju alltid någon sida där man slipper få vinden mitt i ansiktet.... samma sak som Malmö, om Ön är skit finns ju utsikten... tror även ni ska prova pisseviken snart, skitigt men man behöver ju inte kasta så långt så lätta beten eller plastkulor/bombarda med flugor funkar fint där inne, är väl den platsen i Malmö där vattnet värms upp snabbast.... Har redan fått en godkänd där i år och några som fick gå tillbaka,,,, inte så tokigt på ett försök......
    Var står du när du fiskar i pisseviken om man får fråga? Var där förra veckan men det var helt dött. Så som det brukar vara när jag fiskar havsöring, spelar ingen roll när var eller hur, det blir helt enkelt inga havsöringar för min del. Förutom den jag fick av misstag när jag var ute med tumlaren förrförra sommaren.

Lämna en kommentar:

• Eskili
    replied
    Ingen som har rapport från Simrishamn? Prästens badkar?

Lämna en kommentar:

• jorgen.mansson
    replied
    Vindarna avgör Gislöv, blåser det från Tyskland är det inte kul annars finns det ju alltid någon sida där man slipper få vinden mitt i ansiktet.... samma sak som Malmö, om Ön är skit finns ju utsikten... tror även ni ska prova pisseviken snart, skitigt men man behöver ju inte kasta så långt så lätta beten eller plastkulor/bombarda med flugor funkar fint där inne, är väl den platsen i Malmö där vattnet värms upp snabbast.... Har redan fått en godkänd där i år och några som fick gå tillbaka,,,, inte så tokigt på ett försök......

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Teamkågeröd, 2025-08-05, 04:13
0 svar
144 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Teamkågeröd  
Startad av Team viby, 2025-08-22, 08:39
3 svar
177 visningar
0 gillar