Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Väddö / Grisslehamn osv...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• AntonHaeff
    replied
    Ja senaste tiden har det verkligen varit stendött. Iallafall för en amatör som mest fiskar på vår-sensommar efter gädda :/

Lämna en kommentar:

• Whey80
    replied
    finns ingen fisk i östersjön. tvärdött. bättre lycka i badkaret hemma

Lämna en kommentar:

• AntonHaeff
    replied
    Hallå där!

Återupptar denna tråd och hoppas på respons om gäddfiske i närheten av Grisslehamn-Singöfjärden.

Hade riktigt bra försommarfiske förra året med mycket hugg men hittills i år har det nappat riktigt dåligt. Någon som delar mina erfarenheter eller kan ge respons på vart gäddorna tagit vägen?

//Anton

Lämna en kommentar:

• drdrain
    replied
    Dom hade tydligen gjort stället till sitt med flertal husbilar så får testa nån annat tillfälle.
    Hade tänkt prova vid bagghusbron.

Lämna en kommentar:

• kenta_85
    replied
    Inte fiskat just där men vart ett antal pass i sommras efter abborre i hallstavik, brukar alltid komma upp gös då men nada igår. Kanske har alla parkerat i väddö eller kasst gösår där i krokarna, åk å prova.

Lämna en kommentar:

• drdrain
    replied
    Nån som vet hur det ser ut med gös fiske i väddökanalen ?
    Just nu vet jag att det verkar vara full fart uppe i gävleån, men det är som sagt 2 tim resa och sen fiska natt

Lämna en kommentar:

• Willnersson
    replied
    Ursprungligen postat av Brittolof Visa inlägg
    Länge sedan sist. Tänkte bara höra hur folk upplevt abborrfisket i krokarna kring väddö, på båda sidor om kanalen. Mina få ställen som brukar leverera har endast hållt minislipsar. Behöver jag ge mig ut och jaga nya platser eller är detta allmänt?

/Chris
    Har inte fiskat på 3-4 veckor nu efter borre. Men hade grymt borre fiske en bra bit nedanför kanalen ut i fjärn. Tog väl en 200 borrar på 1-2 dagar, dock största på 650g.

Lämna en kommentar:

• drdrain
    replied
    Håller till lite mer söder ut bortom barnens ö.
    Testade lite idag i kanalen in till kulla sjön, mycket småfisk som hoppade, såg lite brax med.
    Fick dock ingenting, men var bara ute 1,5 timme.
    Varit gott om små gädda sista gångerna, sen vet jag att en polare där ute sagt att det varit gott om abborre runt grynorna med.

Lämna en kommentar:

• Brittolof
    replied
    Länge sedan sist. Tänkte bara höra hur folk upplevt abborrfisket i krokarna kring väddö, på båda sidor om kanalen. Mina få ställen som brukar leverera har endast hållt minislipsar. Behöver jag ge mig ut och jaga nya platser eller är detta allmänt?

/Chris

Lämna en kommentar:

• kenta_85
    replied
    Börjar öppna upp sig utanför Hallstavik dock ligger den i kanter och skyddade områden. Skulle gissa att det är något likanande där ute.
    Edit: Bifogar en bild från en vik nära Hallstavik. Click image for larger version

Name:	30653330_10155320335471434_3498020605100294144_n.jpg
Views:	1
Size:	101,9 KB
ID:	1786655
    Bilden är från i går.
    Senast ändrad av kenta_85; 2018-04-13, 18:14.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av jacobw, 2010-05-05, 09:30
6 svar
3 341 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Luthman
av Luthman