Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gös Norrtälje

Collapse
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gös Norrtälje

Jag undrar är det någon här som fiskat i norrtäljeviken nu under sommaren och fått någon gös?

Helt säker på att det inte finns någon gös där för jag har provat i ett par timmar utan att få någon. Så det är tomt. :-)

Skämt åsido skulle vara trevligt med nån rapport.

Kommentera

Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg
      Helt säker på att det inte finns någon gös där för jag har provat i ett par timmar utan att få någon. Så det är tomt. :-)

Skämt åsido skulle vara trevligt med nån rapport.
      Det är inte helt tomt! Drog en fin 3 kilos i hattsundet ett par veckor sen men det är den enda i år...
      Senast ändrad av HansHasse; 2018-08-10, 20:20.

Kommentera

Ursprungligen postat av HansHasse Visa inlägg
        Jag undrar är det någon här som fiskat i norrtäljeviken nu under sommaren och fått någon gös?

Gös finns då i vattnet runt Norrtälje men exakt var dom håller hus vet jag inte men en är då fångad i skärgården.
        https://www.sportfiskarna.se/Storfis...a?regid=207720
        Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein

/Stefan

Kommentera

Vid lektider så ska det finnas en hel del borta vid barnens ö har jag fått höra, aldrig testat själv dock.

Kommentera

Ursprungligen postat av drdrain Visa inlägg
            Vid lektider så ska det finnas en hel del borta vid barnens ö har jag fått höra, aldrig testat själv dock.
            Tackar för tipset!

Kommentera

Taggar

Collapse

Arbetar...
            X