var lägga i båten?ramp? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

var lägga i båten?ramp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • var lägga i båten?ramp?

    nån som vet något ställe kring uppsala som man lägga i båten( runt mälaren) finns det inget annat ställe än den vid skaris? alltid sån jävla kö där så man blir galen. finns det inget ställe typ i fyrisån? jag har en liten buster och fyrhjulsdriven båt så behöver inte ha asfalt ramp tacksam för tips!

  • #2
    Ursprungligen postat av Whey80 Visa inlägg
    nån som vet något ställe kring uppsala som man lägga i båten( runt mälaren) finns det inget annat ställe än den vid skaris? alltid sån jävla kö där så man blir galen. finns det inget ställe typ i fyrisån? jag har en liten buster och fyrhjulsdriven båt så behöver inte ha asfalt ramp tacksam för tips!
    Berätta gärna mer om din fyrhjulsdrivna båt. ​​​​​​

    Skämt åsido, när jag fiskar på Ekoln så åker jag ut med en bekant som har båtplats.
    Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Whey80 Visa inlägg
      nån som vet något ställe kring uppsala som man lägga i båten( runt mälaren) finns det inget annat ställe än den vid skaris? alltid sån jävla kö där så man blir galen. finns det inget ställe typ i fyrisån? jag har en liten buster och fyrhjulsdriven båt så behöver inte ha asfalt ramp tacksam för tips!
      Hej Whey 80;

      Som medlemmar i UFF Uppsala Fiskevårdsförening kan vi sjösätta nedanför klubbhuset nere vid tomten, i Fyresån och från båtklubbens ramp nere vid Skarholmen...

      Själv har jag sedan Många år tillbaka en Buster Magnum med dubbla Yamaha utombordare, en 150 hkr transportmotor och en 15 hkr trollingmotor... Den båten brukar jag använda när jag fiskar Abborre, Gädda och Gös på Ekoln...

      Old Firehand
      Leif Engström

      http://www.trumman.com/fisketips.htm
      Senast ändrad av Old Firehand; 2019-07-25, 17:54.

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lillgäddan90, 2023-05-17, 20:14
      0 svar
      106 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg lillgäddan90  
      Startad av Fiskare Bob, 2023-06-28, 12:04
      5 svar
      319 visningar
      3 gillar
      Senaste inlägg Gräslök  
      Startad av pikeman59, 2024-03-24, 15:42
      2 svar
      138 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg pikeman59  
      Arbetar...
      X