Visten! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visten!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Visten!

    Hej!

    V 31 har vi hyrt ett hus vid sjön Visten, då tänkte jag ta ut min 6 åriga grabb för att försöka lura upp lite abborre och kanske någon gädda. Nu undrar jag hur fisket är i sjön? Är det svårt att hitta fisken.

    Huset ligger ganska nära in/utloppet till Dömleälven där skulle jag kunna tänka mig att det kan vara bra eller är jag helt fel ute?

    Tar tacksamt emot alla tips jag kan få, så att sonen och jag har chans att få lite fisk

    Mvh Micke

  • #2
    ska vara bra fiske i hela visten enligt rykten har själv aldrig fiskat där
    skit fiske på dej

    Kommentera


    • #3
      Nån mer som håller till i Visten ibland/på somrarna?

      Kommentera


      • #4
        Ska åka dit till sommaren och prova. Har varit där nu i vinter några gånger och fått flera fina borrar över kilot håller mig i norra delen. Ett par 100 meter norr om den norra ön (brännvinsön) är ett fint grund

        Kommentera


        • #5
          tjabba, har lagt ett par trollingpass i visten nu fått upp ca 20 gäddor, men ingen av grövre kaliber alla ligger runt 2-3 kg , finns de grovgädda i denna sjö, fiskar i nedre delen.

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av Cocosone Visa inlägg
            tjabba, har lagt ett par trollingpass i visten nu fått upp ca 20 gäddor, men ingen av grövre kaliber alla ligger runt 2-3 kg , finns de grovgädda i denna sjö, fiskar i nedre delen.
            Det har defintivt funnits iaf. Har en bild på en gammal släkting som står med en gädda som mer eller mindre är samma längd som honom, ser helt sjukt ut.

            Själv har jag inte sett till större än 5-6 kg men håller mig också bara i nedre delen.

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Fiskado, 2023-07-17, 11:28
            0 svar
            125 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Fiskado
            av Fiskado
             
            Startad av franzen90, 2023-09-18, 12:06
            0 svar
            127 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg franzen90  
            Arbetar...
            X