Mässor / Utförsäljningar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mässor / Utförsäljningar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Mässor / Utförsäljningar

    Ibland så kommer det grossister till Värmland för lokala mässor, utförsäljningar och liknande. Oftast står det bara i tidningen och det är lätt att missa sånt.

    Så om någon vet något uppkommande event i Värmlands trakten, så skulle jag gärna vilja veta. Är alltid kul att fynda lite beten.

    Jag vet t.ex att förra året vid den här tiden så var det en utförsäljning på Westin och Nilsmaster i Forshaga.

    Tack på förhand.

    Mvh Niklas

  • #2
    Utförsäljning

    Tjena!

    Såg i gårdagens NWT att det kommer vara någon typ av utförsäljning på fiskegrejer i Skoghalls folkes hus idag 5/3 och i morgon mellan kl 10-18

    Kommentera


    • #3
      Bumpar den här, så fort någon ser reklam eller liknande för någon utförsäljning eller mässa i värmlandstrakterna får de gärna slänga upp ett meddelande här.

      Marve1977: Den hade jag velat gå på men missade tyvärr.

      Kommentera


      • #4
        Bosses marinservice har tagit in fiskeprylar och säljer nu väldigt billigt.
        Den 23e, inte nu men nästa fredag, så ska de ha fiskedag där, kommer massa folk och ska visa upp fiskeprylar. Värt o ta en närmare titt på!

        Kommentera


        • #5
          Jag ska eventuellt kolla om de finns intresse att anorda fiskemässa i karlstad.. Jobbar nämligen i den branchen och har kapacitet att bygga en hel mässa vad allt detta innebär. Behöver göra en research på detta.. Skulle vara kul och höra vad folk tycker... peace out

          Kommentera


          • #6
            Ja det hade inte varit en alls dum idé, fisket är ju stort nog här så. Står gärna till tjänst om det skulle vara något.

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Fiskado, 2023-07-17, 11:28
            0 svar
            125 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Fiskado
            av Fiskado
             
            Startad av franzen90, 2023-09-18, 12:06
            0 svar
            127 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg franzen90  
            Arbetar...
            X