Havsöringsfiske längs Västerbottenkusten, UMEÅ - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Havsöringsfiske längs Västerbottenkusten, UMEÅ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #51
    Tja den eviga frågan utan hjälp av ekolod eller kamera. Kör ekolod ibland vid gädd- och abborrefiske men det går att utveckla mer om jag vill och orkar...

    Kommentera


    • #52
      Ursprungligen postat av robertn Visa inlägg
      Hej alla glada jag funderar på om någon fiskar havsöring längs kusten i Umeå området. Det jag främst tänker på är fiske från land. Varje gång jag läser fisketidningar och det är artiklar om havsöring från land i södra sverige blir jag sugen på att testa det fisket.

      Så bedriver någon sådant fiske? Har ni några allmänna tips på platser, tider, metod, beten mm. Jag förstår att ni kanske behåller hemligheterna för er själva men sådär i största allmänhet?

      Angående fiskereglerna så tycker jag att det var väl luddigt skrivet på länsstyrelsens hemsida. Någon kanske har bra koll och kan förklara?

      Tackar på förhand
      Robertn
      Hej Robert;

      Någon hos Arnes Fritid i Umeå kanske kan ge dig värdefulla tips om var och hur du lyckas med havsöringsfisket utanför Umeå. Arne Wänman var en av LEF Sport & Marinprodukters bästa återförsäljare förr..
      Mvh.
      Lefi Engström
      Old Firehand

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Johaanpersson, 2023-04-13, 22:32
      0 svar
      78 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Johaanpersson  
      Arbetar...
      X