Fiskekompis - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskekompis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ta med dig leg-lock på gäddfiske för det brukar kunna innebära Gös i båten.

    Kommentera


    • #12
      hahaha.. taget!

      Kommentera


      • #13
        tjena! om det är någon som fortfarande söker fiskekompis så är jag intresserad, har bil och båt (Buster M 40hk motor med ekolod), intresserad av alla slags fisken. Fiskar gärna minst en gång i veckan. Jag bor i Kungsör och är 19år! hör av gärna av dig. Mvh Nicklas

        Kommentera


        • #14
          hör av dig! jag är alltid fiskesugen! bor också i västerås så nära och bra! Vet att de är ett gammalt inlägg men finns intresset kvar så är de bara att höra av dig! Jobbar för övrigt på en fiskebutik här i västerås!

          Kommentera


          • #15
            finns det fortfarande intresse för fiskepolare
            fiskar så fort jag får tid men i och med att vi flyttat från dalarna till hallstahammar så är okunnigheten i dom här vattnen en brommsande sten . vill gärna följa med några som har samma intresse

            Kommentera


            • #16
              Letar fiskesällskap jag också. Hade en båt men fick den stulen. Kvar har jag 15hk 2-takt LR och elsnurra(om någon har bara en roddbåt). Annars erbjuder jag lättsamt och trevligt sällskap både vad gäller landfiske och från båt. Bara att pma eller maila Hellsturm@gmail.com

              Kommentera


              • #17
                Tjo, letar väl som alla andra efter nån å dela tankar om fiske med.
                Själv har jag endast fiskat från land. Då från bryggor vid gäddeholm/ängsö. Men nappen har uteblivit mer än att man fått 2 små gösar. :/
                E rätt färsk ang detta efter ha haft spöna på hyllan allt för länge. Så tips kan man ju aldrig få nog av. Sist jag fiska va de nylon linor som gällde. Nu är det nya rön

                Blir intressant å följa div diskutisoner på detta forum.

                Kommentera


                • #18
                  Tjena Grabbar,
                  Kanske dags att ta upp den här tråden igen.
                  NU finns inte längre några ursäkter för mig att hålla mig på land.
                  Båt med ekolod är införskaffat, och vi har dessutom flyttat till Kvicksund, så är det någon som är sugen på att hänga med ut och fiska när isen har släppt så är det bara att säga till.
                  Måste dock framföra att jag kan inte ett dugg om vattnen utanför Kvicksund så det kommer bli mycket letande innan vi hittar fisk.

                  Hör av er..

                  Kommentera


                  • #19
                    Ursprungligen postat av tpettersson Visa inlägg
                    Tjena Grabbar,
                    Kanske dags att ta upp den här tråden igen.
                    NU finns inte längre några ursäkter för mig att hålla mig på land.
                    Båt med ekolod är införskaffat, och vi har dessutom flyttat till Kvicksund, så är det någon som är sugen på att hänga med ut och fiska när isen har släppt så är det bara att säga till.
                    Måste dock framföra att jag kan inte ett dugg om vattnen utanför Kvicksund så det kommer bli mycket letande innan vi hittar fisk.

                    Hör av er..

                    Leta är väl lite av nöjet också Intressant med "nytt" vatten också. Så ska klura lite på den frågan å återkommer nog framöver .

                    Kommentera


                    • #20
                      Hej!
                      Söker SJ fiske sällskap har ingen båt. Men fiskar där det går. Så om nån är sugen för fiske i Västerås hör av er

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Kenbohman, 2023-08-13, 21:44
                      2 svar
                      325 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Kenbohman  
                      Arbetar...
                      X