Söker fiskekompis främst i Västerås - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söker fiskekompis främst i Västerås

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Söker fiskekompis främst i Västerås

    Halloj! Jag är en kille på 25 år som älskar att fiska. dock trött på att alltid fiska ensam då vänner inte delar samma intresse. Jag fiskar i stort sett allt men har en förkärlek till Gädda. Jag har varken körkort eller båt dock. Skriv en rad om de finns nån mer ensam sate därute =) Det lär ju finnas ganska schyssta platser från land också? Har dock inte hittat något vettigt ställe.
    Senast ändrad av Tsavo; 2017-03-03, 08:29.

  • #2
    Ursprungligen postat av Tsavo Visa inlägg
    Halloj! Jag är en kille på 25 år som älskar att fiska. dock trött på att alltid fiska ensam då vänner inte delar samma intresse. Jag fiskar i stort sett allt men har en förkärlek till Gädda. Jag har varken körkort eller båt dock. Skriv en rad om de finns nån mer ensam sate därute =) Det lär ju finnas ganska schyssta platser från land också? Har dock inte hittat något vettigt ställe.

    tja jag e ute efter en fiske kompanjon. Hör av dig om intresserad

    Kommentera


    • #3
      Tjena, västeråsare här också. Fiskar i princip allt, mindre båt i sjö utanför surahammar och funderar på att skaffa en gummibåt lämplig för 2 man. Pimpelfiskar mycket om vintrarna uppåt både sura, sala och sthlm om det kan va intressant.
      Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av kenta_85 Visa inlägg
        Tjena, västeråsare här också. Fiskar i princip allt, mindre båt i sjö utanför surahammar och funderar på att skaffa en gummibåt lämplig för 2 man. Pimpelfiskar mycket om vintrarna uppåt både sura, sala och sthlm om det kan va intressant.
        ja är på med glädje. Är ingen expert men brinner till fullo för skitfisket. De e bara att höra av sig skicka ett pm så skickar jag mitt kontant info
        Skitfiske på er

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Kenbohman, 2023-08-13, 21:44
        2 svar
        325 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Kenbohman  
        Arbetar...
        X