Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
TORSK FISKE med 200km radie från centrala gbg
Collapse
X
-
Vänta bara till 1 april eftersom det är torskfiskeförbud här på Västkusten tills dess.
-
Tack som fan!
#silverfisk Jag har 2 sådana, de är GRYMMA... Jag tänkte ev åka upp mot stenungsund om någon har koll på något ställe i de områdena?
Sketfiske
Lämna en kommentar:
-
Skall du ner till Helsingborg eller Landskrona så glöm inte ha med den bästa grundvattenjiggen för öresund.
Berkley Pulse Shad Orange Black, och 30-50 grams skalle beroende på förhållande och djup.Senast ändrad av Silverfisk; 2016-03-27, 18:25.
Lämna en kommentar:
-
Ta dig ner till Helsingborg eller Landskrona,jag var där i Öresund i fredas utgick från Landskrona med en turbåt.
Riktigt roligt fiske nu efter torsken på grundvattnet från 5 till 10 meters djup med pilkar och jiggar.
Lämna en kommentar:
-
Läs pm. Finns det fler ställen?
Ps. vad får man från de ställena du rekommenderat?
Jätte tack förresten
Lämna en kommentar:
-
Åk till Saltholmen å ta färjan ut till nån av öarna, kolla Eniro sjökort så du kan hitta intressanta platser/ sketfiske
Lämna en kommentar:
-
TORSK FISKE med 200km radie från centrala gbg
Någon som kan något bra fiske ställe för TORSK, kan sträcka mig 200-250 km (20-25mil) från centrala göteborg. Fiskar från land så gärna ett ställe man kan stå och kasta från land, torsk/vitling är det jag tänkt att fiska.
Tack på förhand, skit fiske=)
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Zxakis, 2026-03-03, 16:53
|
1 svar
253 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg