Bergman vet inte hur detta projekt utvecklas, men som SMASTER skriver, det finns ju en del artiklar redan här i forumet. En tanke slog mig när jag läste Dannes nyutlagda tråd "Lite trollingfunderingar i höstmörkret" (mycket bra förövrigt). Bebest skrev där nåt i stil med att "den artikeln spar jag". Varför inte skapa en länk där diverse artiklar finns tillgängliga att förkovra sig i ?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Experter inom olika områden sökes
Collapse
X
-
guleböj
Ursprungligen postat av P ADet finns inga "experter" inom olika fiskestilar. Bara mer eller mindre erfarna personer. Ingen blir någonsin fullärd inom någon fiskemetod.
Oftast visar sig s.k experter vara klåpare i realiteten när det väl kommer till kritan.
Bättre leta efter efarna personer.. :o)
Vilken grupp anser du dig tillhöra ?
Kommentera
-
Det vore kanon om någon tog sig tid att skriva någon rolig artikel. Var evigheter sedan vi hade den senaste uppe.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Guest 2
Alla har vi våra egenskaper och brister. Exempel på Anden och co. Är ju att dom fiskar ju nästan alla dagar året runt nästan. Men dom måste väl gå lottlösa nångång dom oxå? Eller?
Ju mer man fiskar ju större chans är att man får mer fisk, och mer erfarenhet!
Jag har precis köpt mig en ambassadeur 5501 c3, som jag fick i present. :-)
Jag kunde t om sätta på linan helt själv, och skarva ihop två linor. Det tog tid, men skam den...Så nu jäklar ska jag åka ner till bryggan imorrn kväll och prova att jerka. Ska bli kul. Fasar bara över skatbon, men det får man väl räkna med.
Skitfiske på er alla..
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera