Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    En "skojkategori" i fotoalbumet hade varit bra. Inte som övrigt kategorin utan mer med skämtbilder. Kunde vara något eller? Ser att AH var inne på liknande spår. FetOst: En chat hade nog inte fungerat bra, då det antagligen skulle skrivas mer vid den än själva forumet, och det vill vi ju inte. Annars vet jag inte, Bergman snackade ju om att dela upp forumkategorin "fisketekniker & utrustning" till olika fiskemetoder, Jerk, Spinn, Mete, Trolling osv. Tro nu inte att jag utesluter alla flugfiskare i detta, det hade nog varit enklare om de hade en helt egen forumkategori och sen dela upp den efter behov. Man kanske skulle ha en länksida med länkar till butiker, uthyrningar, tillverkare mm, kanske något i stil med Cinclus C. Annars finns det nog inget mer, havsfiskeforum skulle man kanske kunna ha men det kanske inte finns tillräckligt med seriösa havsfiskare vid forumet, än. Det var bara ett par tankar som flög ut, blev en del till slut iallafall.

    Kommentera


    • #12
      Rensat ur föslagen som är fixade !

      Det som står på tur är att fixa upp en knapp i menyn med "Guider". Något annat som behagas ?
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

      Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

      Kommentera


      • #13
        En tanke är att samla alla länkarna på ett ställe, iställer för så som det är nu i forumet. Det skulle vara lättare att se länkarna. Och så hade alla kunnat komma på bra länkar som du satt upp efter hand som de kom.. Det är det enda som jag tycker är halv taskigt just nu.. Men allt annat här är grymt...

        Kommentera


        • #14
          Tycker att det är en kanonbra sida, skulle som andra önska chat så småningom.

          Bara en sak som jag stör mig på lite, och det är att det kommer upp en registreringsruta så fort jag klickar på forum-länken, fast än att jag är registrerad. Kankske kunde ordna inloggningen synligt på förstasidan.

          //Kalle
          Det är inte bara på havet som man kan få bottennapp!

          Kommentera


          • #15
            Kalle, jag har funderat på att lägga in en chat lite senare. Bara avvakta tills det blir lite mer folk först annars är det nog ingen vits.

            Det där med att rutan poppar upp när du går in i forumet hänger ihop med att din dator inte minns att du varit inloggad. Du ska komma in i forumet helt automagiskt ... kanske behöver kika i denna tråd ?

            http://www.fiskesnack.com/forum/show...p?threadid=897
            C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

            Bli medlem i Sportfiskarna Här!
            Svar på vanliga frågor hittar ni Här
            Fiskesnacks regler hittar ni Här
            Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

            Kommentera


            • #16
              Hade varit kul med en funktion så att man kunde justera sin status som syns vid startsidan, typ att man hade, "inte vid datorn", "upptagen" eller liknande..

              Kommentera


              • #17
                Som sagts tidigare; inloggningen och utloggningen borde vara tydligare.
                Kolla att flugan sitter kvar på tafsen

                Kommentera


                • #18
                  En

                  grej som kanske skulle vara roligt är ett "gör det själv"-forum, där det som är händiga skulle kunna lägga upp guider på allt från betestillverkning till ommålning av båtar, fast det kanske bara är jag som har tummen mitt i handen och skulle uppskatta lite guider över hur man fixar prylar själv?

                  Kommentera


                  • #19
                    Re: En

                    Originally posted by erik81
                    grej som kanske skulle vara roligt är ett "gör det själv"-forum, där det som är händiga skulle kunna lägga upp guider på allt från betestillverkning till ommålning av båtar, fast det kanske bara är jag som har tummen mitt i handen och skulle uppskatta lite guider över hur man fixar prylar själv?

                    Det hade kanske inte blivit allt för mycket inlägg i ett sådant forum?! Jag tycker det funkar bra som vi har det nu.

                    Kommentera


                    • #20
                      Maryland, på vilket sätt menar du ? Forumet kommer ihåg din inloggning ... eller sitter du på en delad dator ?

                      Rapala, en statusfunktion känns lite "overkill". Skulle ta lång tid att fixa också

                      Erik, hade tänkt att Fisketekniker & Utrustning skulle användas för hemmapulare också.
                      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

                      Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                      Fiskesnacks regler hittar ni Här
                      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 399 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 138 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      333 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X