Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jag kan känna att man ska ha nån feedback tråd eller tradera liknande funktion för säljer/köpes delen hade kännts tryggt i dessa tider.

Kommentera

• Gjärna en begränsning för alla "nyhandlade drag bilder" som fyller hela albumet

Sånt ser man tillräckligt i affären

Kommentera

• Kanske VECKANS STRIKER

Eller månadens baserat på stor fisk / måste kanske inte va guld fisk , jag menar om lilla pelle på 4 år drar en gädda på kilot så e ju det STRIKER med bedömt utav bergman själv kanske??

skulle va jätte kul Mvh UltraCast

Kommentera

• jag tycker ni borde lägga information om fiskarter, vilka teknik ,wobbler , drag och bete som är bäst för få den fisk man är ute efter
          och en karta över t ex göteborg sen markera vilka fiskarter som simmar där och markera dem lite bättre platserna om inte folk vill hålla sina platser hemligt

Kommentera

• en chat skulle vara skoj där man kan sitta och prata lite om allt då det är segt när man skriver ett inlägg 5på morgonen och sitter och väntar i timmar på att någon ska svara när man ska fiska samma dag , då kan man checka in i chatten fråga runt där få svar snabbt :-)

Kommentera

• Jag och många av mina polare stör sig på att det inte finns ett filter i fotoalbumet där man kan sortera vilka bilder man vill se.
              T.ex. så stör jag mej på alla beten och gäddbilder som läggs upp. Även om betena är assnygga så är jag inte intresserad av de ska ta upp halva sidan. Så ett system där man sätter bockar för de typer av bilder man vill se hade jag gärna sett i fotoalbumet.
              http://linusfiskeblogg.blogspot.com/ - Min fiskeblogg!!

Kommentera

• Ursprungligen postat av fiskarlinus Visa inlägg
                Jag och många av mina polare stör sig på att det inte finns ett filter i fotoalbumet där man kan sortera vilka bilder man vill se.
                T.ex. så stör jag mej på alla beten och gäddbilder som läggs upp. Även om betena är assnygga så är jag inte intresserad av de ska ta upp halva sidan. Så ett system där man sätter bockar för de typer av bilder man vill se hade jag gärna sett i fotoalbumet.
                Ingen av er har alltså tittat uppe till höger på fotoalbumsidan? Där finns en rullgardinsmeny i vilken man kan välja mellan 111 olika kategorier. Väljer du, till exempel, berggylta så slipper du se fina jerkbeten.

Kommentera

• Ursprungligen postat av lausvik Visa inlägg
                  Ingen av er har alltså tittat uppe till höger på fotoalbumsidan? Där finns en rullgardinsmeny i vilken man kan välja mellan 111 olika kategorier. Väljer du, till exempel, berggylta så slipper du se fina jerkbeten.
                  Tror han snarare efterfrågar en funktion där man kan sortera bort en specifik kategori istället för tvärtom som du föreslår.

Kommentera

• Ett båtklubbsregister över hela Sverige så kan man söka kommun för kommun eller län osv. Så ska den kunna uppdateras efterhand.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Lozz Visa inlägg
                      Tror han snarare efterfrågar en funktion där man kan sortera bort en specifik kategori istället för tvärtom som du föreslår.
                      Ja det är så jag menar
                      http://linusfiskeblogg.blogspot.com/ - Min fiskeblogg!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      100 svar
                      30 897 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Fiskefuralles  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      13 svar
                      1 591 visningar
                      0 gillar