Jag kan känna att man ska ha nån feedback tråd eller tradera liknande funktion för säljer/köpes delen hade kännts tryggt i dessa tider.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?
Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
-
Kanske VECKANS STRIKER
Eller månadens baserat på stor fisk / måste kanske inte va guld fisk , jag menar om lilla pelle på 4 år drar en gädda på kilot så e ju det STRIKER med
bedömt utav bergman själv kanske??
skulle va jätte kul Mvh UltraCast
Kommentera
-
jag tycker ni borde lägga information om fiskarter, vilka teknik ,wobbler , drag och bete som är bäst för få den fisk man är ute efter
och en karta över t ex göteborg sen markera vilka fiskarter som simmar där och markera dem lite bättre platserna om inte folk vill hålla sina platser hemligt
Kommentera
-
en chat skulle vara skoj där man kan sitta och prata lite om allt då det är segt när man skriver ett inlägg 5på morgonen och sitter och väntar i timmar på att någon ska svara när man ska fiska samma dag , då kan man checka in i chatten fråga runt där få svar snabbt :-)
Kommentera
-
Jag och många av mina polare stör sig på att det inte finns ett filter i fotoalbumet där man kan sortera vilka bilder man vill se.
T.ex. så stör jag mej på alla beten och gäddbilder som läggs upp. Även om betena är assnygga så är jag inte intresserad av de ska ta upp halva sidan. Så ett system där man sätter bockar för de typer av bilder man vill se hade jag gärna sett i fotoalbumet.http://linusfiskeblogg.blogspot.com/ - Min fiskeblogg!!
Kommentera
-
Ingen av er har alltså tittat uppe till höger på fotoalbumsidan? Där finns en rullgardinsmeny i vilken man kan välja mellan 111 olika kategorier. Väljer du, till exempel, berggylta så slipper du se fina jerkbeten.Ursprungligen postat av fiskarlinus Visa inläggJag och många av mina polare stör sig på att det inte finns ett filter i fotoalbumet där man kan sortera vilka bilder man vill se.
T.ex. så stör jag mej på alla beten och gäddbilder som läggs upp. Även om betena är assnygga så är jag inte intresserad av de ska ta upp halva sidan. Så ett system där man sätter bockar för de typer av bilder man vill se hade jag gärna sett i fotoalbumet.
Kommentera
-
Tror han snarare efterfrågar en funktion där man kan sortera bort en specifik kategori istället för tvärtom som du föreslår.Ursprungligen postat av lausvik Visa inläggIngen av er har alltså tittat uppe till höger på fotoalbumsidan? Där finns en rullgardinsmeny i vilken man kan välja mellan 111 olika kategorier. Väljer du, till exempel, berggylta så slipper du se fina jerkbeten.
Kommentera
-
Ja det är så jag menarUrsprungligen postat av Lozz Visa inläggTror han snarare efterfrågar en funktion där man kan sortera bort en specifik kategori istället för tvärtom som du föreslår.
http://linusfiskeblogg.blogspot.com/ - Min fiskeblogg!!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
30 897 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg