KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• nephilim
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Kanalgratis kan besvara vad dom vill, dom ljuger.

Ärendet har nu gått vidare till Åklagare :-) äntligen

https://fisheco.se/kanalgratis-arend...till-aklagare/
    Det finns ännu färskare nyheter.
    Åtal för brott mot fiskelagen: Kvinnan och mannen spelade in fiskefilm i Jämtland utan giltiga fiskekort. De nekar till brott.

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Kanalgratis kan besvara vad dom vill, dom ljuger.

Ärendet har nu gått vidare till Åklagare :-) äntligen

Lämna en kommentar:

• Ziggystardust
    replied
    Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg

Vinner nog säkert något på det - om inte annat så blir det en (ljuv?) hämnd?

Har du läst vad de skriver?

Det kanske stämmer att de utsatts för lite väl mycket i o m det påstådda tjuvfisket men slutsatserna de själva drar om de andra aktörerna skulle kunna klassas som förtal. För många spekulationer utan bevis.

Sedan saknar de kunskap i vad ”politik” och ”ideell” betyder och innebär i praktiken. Många ideella organisationer väljer att ha en avlönad ledning - inget konstigt med det. Politik och partipolitik är inte samma sak.
    Ungefär som vissa på fiskesnack då...
    Mycket spekulationer men inga bevis

Lämna en kommentar:

• Villespinn91
    replied

Det är inte riktigt det mitt inlägg handlar om.

Du kan vara oskyldig till tjuvfiske men skyldig till förtal (om du blir anmäld och dömd). Det ena utesluter inte det andra och två fel blir inte i slutändan rätt.
    Skrev inte heller att KanalGratis gjorde rätt med sitt uttalande men det kanske var sista utvägen för hetsjakten på dem. Vad vet jag.

Lämna en kommentar:

• Sir Fish-a-lot
    replied
    Ursprungligen postat av Villespinn91 Visa inlägg

har läst. Fortfarande så är man väl oskyldig till motsatsen bevisas?
    Det är inte riktigt det mitt inlägg handlar om.

Du kan vara oskyldig till tjuvfiske men skyldig till förtal (om du blir anmäld och dömd). Det ena utesluter inte det andra och två fel blir inte i slutändan rätt.
    Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2025-01-15, 17:45.

Lämna en kommentar:

• Villespinn91
    replied

Det kanske stämmer att de utsatts för lite väl mycket i o m det påstådda tjuvfisket men slutsatserna de själva drar om de andra aktörerna skulle kunna klassas som förtal. För många spekulationer utan bevis.

Sedan saknar de kunskap i vad ”politik” och ”ideell” betyder och innebär i praktiken. Många ideella organisationer väljer att ha en avlönad ledning - inget konstigt med det. Politik och partipolitik är inte samma sak.
    har läst. Fortfarande så är man väl oskyldig till motsatsen bevisas?

Lämna en kommentar:

• Sir Fish-a-lot
    replied

exakt och varför skulle Kanal Gratis ljuga och anklaga andra? Kanal Gratis vinner ingenting på det

Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2025-01-13, 01:19.

Lämna en kommentar:

• Ziggystardust
    replied

även på facebook är det så
    Misstänker att de flesta sociala forum lider av detta fenomen. Hade också en tid i livet då jag trodde mig veta alla svar och världen kretsade kring mig.

Lämna en kommentar:

• Villespinn91
    replied
    Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inlägg
    I brottsmål ligger hela bevisbördan hos åklagaren. Den tilltalade betraktas som oskyldig tills motsatsen bevisats. Här på fiskesnack gäller inte detta då några personer utsett sig själva till domare jury och bödel.
    även på facebook är det så

Lämna en kommentar:

• UB
    replied
    Jag har ibland irriterat mig på kanalgratis-killarna eftersom jag ansett att de uppfört sig barnsligt.
    När jag läser den här tråden, och särskilt vad vissa personer skriver, får jag lust att spendera betydande summa på kanalgratis.se redan ikväll.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
94 svar
29 259 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Classe69  
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
13 svar
1 552 visningar
0 gillar