Ursprungligen postat av Classe69
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?
Collapse
X
-
Jag har haft en personlig vendetta mot dom ända sedan den beryktade "fiskekryssningen"Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inlägg
I Sverige är man oskyldig tills motsatsen bevisats, det är vi alla överens om. När man slåss med näbbar och klor och utpekar någon mgm som skyldig innan rättsväsendet har dömt i enlighet med åklagare så bedrivs det de facto en häxjakt.
Säger absolut inget om kanagratis och dess representanter är vare sig skyldiga eller oskyldiga utan överlåter åklagare och advokater lägga fram sina bevis. Sen får rätten ta ställning till detta.
Men som vissa här redan dömt dessa pga av personlig vendetta anser jag det vara en häxjakt.
Oavsett om kanagratis och dessa blir frikända kan jag lova dig att här inne finns minst en som anser de skyldiga iaf.
En misstänkt häxa utsattes för vatten, kunde hon inte simma var hon ingen häxa och drunknade. Kunde hon simma var hon häxa och skulle brännas på bål...
i mina ögon är dom Svin .........
Lämna en kommentar:
-
I Sverige är man oskyldig tills motsatsen bevisats, det är vi alla överens om. När man slåss med näbbar och klor och utpekar någon mgm som skyldig innan rättsväsendet har dömt i enlighet med åklagare så bedrivs det de facto en häxjakt.Ursprungligen postat av brollann Visa inlägg
Är det häxjakt då det väckts åtal? Är ju fakta att de är åtalade och det kommer bli en rättegång?
Säger absolut inget om kanagratis och dess representanter är vare sig skyldiga eller oskyldiga utan överlåter åklagare och advokater lägga fram sina bevis. Sen får rätten ta ställning till detta.
Men som vissa här redan dömt dessa pga av personlig vendetta anser jag det vara en häxjakt.
Oavsett om kanagratis och dessa blir frikända kan jag lova dig att här inne finns minst en som anser de skyldiga iaf.
En misstänkt häxa utsattes för vatten, kunde hon inte simma var hon ingen häxa och drunknade. Kunde hon simma var hon häxa och skulle brännas på bål...
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Är det häxjakt då det väckts åtal? Är ju fakta att de är åtalade och det kommer bli en rättegång?Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inlägg...och här pågår häxjakten oförtrutet...
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Kommer forsätta tills dom stängs ner........Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inlägg...och här pågår häxjakten oförtrutet...
Lämna en kommentar:
-
Det finns ännu färskare nyheter.Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggKanalgratis kan besvara vad dom vill, dom ljuger.
Ärendet har nu gått vidare till Åklagare :-) äntligen
https://fisheco.se/kanalgratis-arend...till-aklagare/
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Kanalgratis kan besvara vad dom vill, dom ljuger.
Ärendet har nu gått vidare till Åklagare :-) äntligen
Lämna en kommentar:
-
Ungefär som vissa på fiskesnack då...Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
Vinner nog säkert något på det - om inte annat så blir det en (ljuv?) hämnd?
Har du läst vad de skriver?
Det kanske stämmer att de utsatts för lite väl mycket i o m det påstådda tjuvfisket men slutsatserna de själva drar om de andra aktörerna skulle kunna klassas som förtal. För många spekulationer utan bevis.
Sedan saknar de kunskap i vad ”politik” och ”ideell” betyder och innebär i praktiken. Många ideella organisationer väljer att ha en avlönad ledning - inget konstigt med det. Politik och partipolitik är inte samma sak.
Mycket spekulationer men inga bevis
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Skrev inte heller att KanalGratis gjorde rätt med sitt uttalande men det kanske var sista utvägen för hetsjakten på dem. Vad vet jag.Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
Det är inte riktigt det mitt inlägg handlar om.
Du kan vara oskyldig till tjuvfiske men skyldig till förtal (om du blir anmäld och dömd). Det ena utesluter inte det andra och två fel blir inte i slutändan rätt.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av Berget999Jag är kluven vart jag ska sitta på morgondagens premiär ismete tur. Ge gärna tips på vart ni hade satt...1 Foto
-
Kanal: Om Fiskesnack.com
2025-12-29, 19:08 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
31 325 visningar