Ursprungligen postat av Classe69
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?
Collapse
X
-
Kanalgratis kan besvara vad dom vill, dom ljuger.
Ärendet har nu gått vidare till Åklagare :-) äntligen
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
Vinner nog säkert något på det - om inte annat så blir det en (ljuv?) hämnd?
Har du läst vad de skriver?
Det kanske stämmer att de utsatts för lite väl mycket i o m det påstådda tjuvfisket men slutsatserna de själva drar om de andra aktörerna skulle kunna klassas som förtal. För många spekulationer utan bevis.
Sedan saknar de kunskap i vad ”politik” och ”ideell” betyder och innebär i praktiken. Många ideella organisationer väljer att ha en avlönad ledning - inget konstigt med det. Politik och partipolitik är inte samma sak.
Mycket spekulationer men inga bevis
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Det är inte riktigt det mitt inlägg handlar om.
Du kan vara oskyldig till tjuvfiske men skyldig till förtal (om du blir anmäld och dömd). Det ena utesluter inte det andra och två fel blir inte i slutändan rätt.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Villespinn91 Visa inlägg
har läst. Fortfarande så är man väl oskyldig till motsatsen bevisas?
Du kan vara oskyldig till tjuvfiske men skyldig till förtal (om du blir anmäld och dömd). Det ena utesluter inte det andra och två fel blir inte i slutändan rätt.
Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2025-01-15, 17:45.
Lämna en kommentar:
-
Vinner nog säkert något på det - om inte annat så blir det en (ljuv?) hämnd?
Det kanske stämmer att de utsatts för lite väl mycket i o m det påstådda tjuvfisket men slutsatserna de själva drar om de andra aktörerna skulle kunna klassas som förtal. För många spekulationer utan bevis.
Sedan saknar de kunskap i vad ”politik” och ”ideell” betyder och innebär i praktiken. Många ideella organisationer väljer att ha en avlönad ledning - inget konstigt med det. Politik och partipolitik är inte samma sak.
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
exakt och varför skulle Kanal Gratis ljuga och anklaga andra? Kanal Gratis vinner ingenting på det
Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2025-01-13, 01:19.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
även på facebook är det så
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inläggI brottsmål ligger hela bevisbördan hos åklagaren. Den tilltalade betraktas som oskyldig tills motsatsen bevisats. Här på fiskesnack gäller inte detta då några personer utsett sig själva till domare jury och bödel.
Lämna en kommentar:
-
Jag har ibland irriterat mig på kanalgratis-killarna eftersom jag ansett att de uppfört sig barnsligt.
När jag läser den här tråden, och särskilt vad vissa personer skriver, får jag lust att spendera betydande summa på kanalgratis.se redan ikväll.
- Gillar 7
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
94 svar
29 259 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()