KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Classe69
    replied
    Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inlägg

Så för att summera, du har inte drabbats på kryssningen personligen men fått utstå okvädesord och dåligt bemötande från ägaren? Är det korrekt uppfattat?
    Men är alla då på kanal gratis per automatik svin eller är det pga av ägarens beteende du anser detta?
    Är det J.R som är ägare fortfarande?

Jag är bara nyfiken eftersom du hyser ett sånt förakt mot dessa så jag måste fråga.
    Inte alla på KG men dom är dryga och jag drabbades personligen då min polare var nära att bli misshandlad :-( jag stod typ 2m bort, så Ja, jag är drabbad mer än bara ord.

Orkar inte ta detta fler gånger, vill ni handla och stödja dom, gör det, men ni stödjer tjyvfiske då oxå. Tänk på det......

Tack

Lämna en kommentar:

• Funken
    replied
    Har inte alla tjuvfiskat nån gång!? Men betydligt lättare att köpa fiskekort nu på mobilen än för i tiden.

Lämna en kommentar:

• Ziggystardust
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

Utan att nämna några Namn så vart det droger inblandat och min Polare vart nära att bli misshandlad av Ägarens "livvakter" som han av kända skäl behöver. ( blåst betesbyggare) Jag såg det inte själv men hört av andra som var med på denna kryssning att Polisen stod vid kajen när båten kom tillbaka, antagligen på grund av drogerna då. Ägaren vart allmänt störig oxå när man frågade om vissa saker i Produktionen, bla "varför i helvete skall jag lyssna på er, min produktion och jag gör vad jag vill"
    Ja, kanske för vi är dom som tittar och utan tittare = ingen produktion.
    Min fråga var bara, " det är många barn som tittar, varför har inte fiskarna flytväst när dom förflyttar sig?"

En gång i tiden gillade jag både han och hans kanal.
    Efter denna kryssning var det vänt :-(
    Polaren fick en utskällning oxå av denna ägare för att han satt och snackade med en av deltagarna i produktionen, vilket han menade att det var Hans fiskare !!!

Riktigt hjärnsläpp på dessa personer enligt mig.
    Så för att summera, du har inte drabbats på kryssningen personligen men fått utstå okvädesord och dåligt bemötande från ägaren? Är det korrekt uppfattat?
    Men är alla då på kanal gratis per automatik svin eller är det pga av ägarens beteende du anser detta?
    Är det J.R som är ägare fortfarande?

Jag är bara nyfiken eftersom du hyser ett sånt förakt mot dessa så jag måste fråga.

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied

Får man fråga vad denna kryssning orsakade?
    Utan att nämna några Namn så vart det droger inblandat och min Polare vart nära att bli misshandlad av Ägarens "livvakter" som han av kända skäl behöver. ( blåst betesbyggare) Jag såg det inte själv men hört av andra som var med på denna kryssning att Polisen stod vid kajen när båten kom tillbaka, antagligen på grund av drogerna då. Ägaren vart allmänt störig oxå när man frågade om vissa saker i Produktionen, bla "varför i helvete skall jag lyssna på er, min produktion och jag gör vad jag vill"
    Ja, kanske för vi är dom som tittar och utan tittare = ingen produktion.
    Min fråga var bara, " det är många barn som tittar, varför har inte fiskarna flytväst när dom förflyttar sig?"

En gång i tiden gillade jag både han och hans kanal.
    Efter denna kryssning var det vänt :-(
    Polaren fick en utskällning oxå av denna ägare för att han satt och snackade med en av deltagarna i produktionen, vilket han menade att det var Hans fiskare !!!

Riktigt hjärnsläpp på dessa personer enligt mig.

Lämna en kommentar:

• Ziggystardust
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

Jag har haft en personlig vendetta mot dom ända sedan den beryktade "fiskekryssningen"
    i mina ögon är dom Svin .........
    Får man fråga vad denna kryssning orsakade?

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied

I Sverige är man oskyldig tills motsatsen bevisats, det är vi alla överens om. När man slåss med näbbar och klor och utpekar någon mgm som skyldig innan rättsväsendet har dömt i enlighet med åklagare så bedrivs det de facto en häxjakt.
    Säger absolut inget om kanagratis och dess representanter är vare sig skyldiga eller oskyldiga utan överlåter åklagare och advokater lägga fram sina bevis. Sen får rätten ta ställning till detta.
    Men som vissa här redan dömt dessa pga av personlig vendetta anser jag det vara en häxjakt.
    Oavsett om kanagratis och dessa blir frikända kan jag lova dig att här inne finns minst en som anser de skyldiga iaf.

En misstänkt häxa utsattes för vatten, kunde hon inte simma var hon ingen häxa och drunknade. Kunde hon simma var hon häxa och skulle brännas på bål...
    Jag har haft en personlig vendetta mot dom ända sedan den beryktade "fiskekryssningen"
    i mina ögon är dom Svin .........

Lämna en kommentar:

• Ziggystardust
    replied
    Ursprungligen postat av brollann Visa inlägg

Är det häxjakt då det väckts åtal? Är ju fakta att de är åtalade och det kommer bli en rättegång?
    I Sverige är man oskyldig tills motsatsen bevisats, det är vi alla överens om. När man slåss med näbbar och klor och utpekar någon mgm som skyldig innan rättsväsendet har dömt i enlighet med åklagare så bedrivs det de facto en häxjakt.
    Säger absolut inget om kanagratis och dess representanter är vare sig skyldiga eller oskyldiga utan överlåter åklagare och advokater lägga fram sina bevis. Sen får rätten ta ställning till detta.
    Men som vissa här redan dömt dessa pga av personlig vendetta anser jag det vara en häxjakt.
    Oavsett om kanagratis och dessa blir frikända kan jag lova dig att här inne finns minst en som anser de skyldiga iaf.

En misstänkt häxa utsattes för vatten, kunde hon inte simma var hon ingen häxa och drunknade. Kunde hon simma var hon häxa och skulle brännas på bål...

Lämna en kommentar:

• brollann
    replied
    ...och här pågår häxjakten oförtrutet...
    Är det häxjakt då det väckts åtal? Är ju fakta att de är åtalade och det kommer bli en rättegång?

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Kommer forsätta tills dom stängs ner........

Lämna en kommentar:

• Ziggystardust
    replied

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
94 svar
29 150 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Classe69  
Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
0 svar
139 visningar
0 gillar