Uppgraderingen av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgraderingen av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg

    Tack, har haft oflyt och varit sjuk mycket senaste tiden. Behöver ladda batterierna lite och ta nytag lite senare.

    Om du vill hoppa till sidan 30 enligt din bild så kan du skriva in "30" vid "Sida" och trycka enter/ok. Det ska funka.
    Ok, ska pröva och längst ned finns de ju sidor att välja...

    Kommentera


    • Jag vet inte om ni har gjort något nytt med FS senaste veckan eller om jag omedvetet fipplat till en kalasinställning. Hur som helst börjar FS formatet bli riktigt trevligt på min telefon. T.o.m. bättre än innan uppgraderingen.

      Tack!

      Kommentera


      • För mig har det flutit på bra utan ett enda bottennapp, däremot sticker fortfarande de kritvita inläggen/kommentarerna i ögonen som tusen glödheta nålar i ögonen. Och spontant så känner jag att den här mörkblå bakgrunden är på tok för stor kontrast till de ljusa delarna, ljusblått eller någon annan färg som är mer neutral jämfört med inläggen vore fint.

        På dator så klart, så som hemsidesurfning ska göras och avnjutas

        Åh jag glömde också, jag tycker att de här "smileys" som finns och även fanns innan uppgraderingen borde bytas ut mot mer vanliga smileys eller åtminstone kompletteras med de vanligare sorterna. Klappande och popcornätande animationer eller tomtegubbesmileys känns mer taget ur en sida från nittiotalets andra hälft...

        Kommentera


        • Bergman Jag märkte idag att på startsidan, när det står "senaste inlägg"... så kommer inte de senare med. Finns tex en tråd som heter "nu har det skitit sig" Där står det: senaste inlägg igår kl 19:07. Fast kollar man tråden så har det säkert kommit 10 nya inlägg efter igår 19:07. Inte nån viktig grej alls, men tänkte att det vore intressant att veta iaf. Tror inte det nämnts tidigare. Jag använder mobil.

          Kommentera


          • Tillägg: I denna tråd blir det inte så. Denna står det " senaste inlägg idag 17:50" precis som det är, så tydligen blir det bara knas i vissa trådar. Kanske nån kan kolla samma sak från dator och se om det blir likadant då?

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg
              Bergman Jag märkte idag att på startsidan, när det står "senaste inlägg"... så kommer inte de senare med. Finns tex en tråd som heter "nu har det skitit sig" Där står det: senaste inlägg igår kl 19:07. Fast kollar man tråden så har det säkert kommit 10 nya inlägg efter igår 19:07. Inte nån viktig grej alls, men tänkte att det vore intressant att veta iaf. Tror inte det nämnts tidigare. Jag använder mobil.
              Samma för mig i den tråden via datorn med Win 10 och Chrome

              Kommentera


              • Där ser man! Då är det inte bara hos mig.

                Kommentera


                • Och nu verkar den buggen ha fixat sig själv

                  Kommentera


                  • Precis får också rätt nu ;-)

                    Kommentera


                    • Hej!

                      tycker tyvärr sökfunktionen fungerar sådär, ingen annan som upplever det så? Söker på saker som jag vet finns, utan resultat?

                      Tycker uppgraderingen överlag varit positiv för forumet!
                      Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 397 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 127 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      330 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X