Uppgraderingen av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgraderingen av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Nu buggar det, får aviseringar på trådar som ej är kommenterade?

    Kommentera


    • Gör jag fel, eller har sökfunktionen blivit smått kass efter uppdateringen?

      Försökte söka efter tips med fick inget napp

      Kommentera


      • Jag gör som alla andra, läser inte igenom tråden och skriver ändå.

        Jag kan inte prenumerera på ett helt forum, har försökt via webbläsare på PC, och via webbläsare på mobiltelefon.
        Jag kan inte heller avsäga mig en prenumeration genom att klicka på knappen högst upp i tråden, jag fortsätter få Email på nya inlägg ändå.

        Kända problem?
        Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
        &

        Fiskesnacks AbborrFemma 2020
        ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
        Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

        -Okänd

        Kommentera


        • Tyvärr blev det ju skit efter uppdateringen, vit å tråkigt upplägg och vart tog fotoalbumet vägen?

          Kommentera


          • Jag har nu gett detta en låååång chans men tycker inte det blivit bättre tyvärr
            Jag sitter till 99,9% på mobilen och det är så fruktansvärt segt att öppna sidor, ibland får jag vänta så pass länge att displayen slocknar efter sina 30 sek. Detta händer oavsett mobilnätet eller mitt wifi hemma
            Idag kollar jag 1 eller 2 trådar, sen tröttnar jag på att der är såååå segt.

            Hoppas pp en snabb uppdatering snart så allt går som förr, fortare
            Classe
            Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
            Flugfiske är en Livs-stil
            2016 har jag blivit Multifrälst

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
              Jag har nu gett detta en låååång chans men tycker inte det blivit bättre tyvärr
              Jag sitter till 99,9% på mobilen och det är så fruktansvärt segt att öppna sidor, ibland får jag vänta så pass länge att displayen slocknar efter sina 30 sek. Detta händer oavsett mobilnätet eller mitt wifi hemma
              Idag kollar jag 1 eller 2 trådar, sen tröttnar jag på att der är såååå segt.

              Hoppas pp en snabb uppdatering snart så allt går som förr, fortare
              Classe
              Tycker inte det är så mycket bättre på PC måste jag säga. Sidan laddar otroligt långsamt, det känns som man är tillbaka på modemtiden...

              Kommentera


              • Ang snabbheten tycker iaf jag att det funkar bra (mobil) oftast, men vissa dagar exempelvis igår var sidan seg. Bergman kanske har ngn lösning på g?

                Om inte kanske det är dags för en uppdatering av läget på sidan med vad som händer, många verkar ju ha stora problem och det är lättare att acceptera att det inte är 100% än om man vet att ngn jobbar med en lösning

                Kommentera


                • Snabbheten har jag inga problem med.
                  Störs av att Chrome på mobilen (samsung galaxy s8) inte visar lika mycket som jag ser på min surfplatta (Samsung tab S3). Nu har jag inte plattan framför mig men är rätt säker på att jag kan se vem som skrivit senaste inlägget i en tråd direkt utan att öppna tråden och att jag kan se vem som tryckt på gillaknappen. Det kan jag alltså inte på mobilen. Nuvarande layout gör att jag mycket oftare trycker fel när jag skall trycka på senaste inlägg i en tråd än tidigare.
                  Sedan har jag rapporterat flera gånger att Chrome i mobilen ofta kraschar på FS. Det gör det i princip aldrig på andra sidor. Detta är i stort sett oförändrat efter uppgraderingen.

                  Så tyvärr, i stora drag upplever jag inte någon förbättring som användare.

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inlägg
                    Snabbheten har jag inga problem med.
                    Störs av att Chrome på mobilen (samsung galaxy s8) inte visar lika mycket som jag ser på min surfplatta (Samsung tab S3). Nu har jag inte plattan framför mig men är rätt säker på att jag kan se vem som skrivit senaste inlägget i en tråd direkt utan att öppna tråden och att jag kan se vem som tryckt på gillaknappen. Det kan jag alltså inte på mobilen. Nuvarande layout gör att jag mycket oftare trycker fel när jag skall trycka på senaste inlägg i en tråd än tidigare.
                    Sedan har jag rapporterat flera gånger att Chrome i mobilen ofta kraschar på FS. Det gör det i princip aldrig på andra sidor. Detta är i stort sett oförändrat efter uppgraderingen.

                    Så tyvärr, i stora drag upplever jag inte någon förbättring som användare.
                    Jag har S8+ och har samma problem som du fast det mest irreterande är segheten att öppna sidorna här inne.
                    Allt som öppnar långsammare än Aftonbladet är toksegt för mig och det gör FS numera
                    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                    Flugfiske är en Livs-stil
                    2016 har jag blivit Multifrälst

                    Kommentera


                    • Tydligen hade Bergman problem med sjukdom mm vid hans senaste svar på forumet 2018 12 03 och det verkar tyvärr bestå eftersom inga problem kommenteras numera. Får hoppas på att han kryar på sig.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 399 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 138 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      333 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X