Uppgraderingen av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgraderingen av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Tycker att nya forumet är långsamt.
    Varje klick tar märkbart lång tid och så kommer det upp en liten gul ruta "arbetar". Blir mikrostressad av det.

    Kommentera


    • En sak jag gillar med det nya forumet som spar in mycket tid och kompenserar för dom sega gula rutorna är aviseringarna. Nu hittar man fort in i trådar där man har postat tidigare och kan följa dom utan att glömma bort. Bra jobbat med den funktionen!

      Kommentera


      • Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg

        Hur går det? Är nog ganska många fler än jag som undrar. Någonting måste det väl finnas att uppdatera oss medlemmar om?
        Dom har ju verkligen lyckats.
        Köp forum, anställ forumskaparen, ta bort uppskattade egenskaper, (tapatalk tex). ändra layout/uppdatera halvdant.
        Lägg allt på is... Var tysta.
        Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
        &

        Fiskesnacks AbborrFemma 2020
        ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
        Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

        -Okänd

        Kommentera


        • Måste bara skriva av mig lite. Jag har i princip slutat komma till detta forum sedan det gjordes om. Mitt före detta favoritforum har förlorat all charm och vad som gjorde det till ett unikt och faktiskt användbart forum. Som folk har nämnt tidigare så var det en varm community här, och många nyckelelement till detta har tyvärr försvunnit. Det var kul de åren det varade, men nu verkar det vara tack och adjö till Fiskesnack för min del, vilket blir väldigt tråkigt.

          Bara en sådan sak som att ta bort fotoalbumet var en stor del av dödsstöten. Många besök var bara för att titta på fina bilder.

          Kommentera


          • Det går ju att jämföra med deras hemsida, den inger inte en tillstymmelse till känsla av att det är någonting annat än ett sätt för Sportfiskarna att kasta upp statistik och deras version av nyheter och artiklar. Stelt, intetsägande och ett "bygga-upp-en-mur"-känsla mot eventuella besökare.

            Jag såg också fotoalbumet som en enorm del, även fast jag inte reflekterade på det när det fanns. Nu är halva grejen med att besöka Fiskesnack borta. Att forumsdelen som majoriteten av de aktiva medlemmarna verkar ha samma uppfattning om är nästintill livlös är nog spiken i kistan för den här sidan. Förr gick jag in här några gånger om dagen, ibland när jag hade mycket fritid på en dag så kunde jag besöka forumet mååånga gånger under dagen. Men nu kanske det blir en eller två gånger och då ENBART för att på framsidan se om det kommit någon ny tråd som verkar tillräckligt intressant att klicka på vilket hände extremt sällan. Eller att se om någon ny kommentar kommit i nån tråd som jag skrivit i och vill se vart det går.

            En rollback till det gamla och att Sportfiskarna lämnar över det till folk som kan och vill skapa ett levande community för sportfiskare vore VERKLIGEN på sin plats, gärna i förrgår redan.

            Någon måtta får det vara.

            Kommentera


            • Halloj på er alla,

              det är länge sedan jag skrev något här och det beror på att jag är sjukskriven och kommer vara så ett tag framöver. Därför kan jag tyvärr inte jobba med sidan för tillfället.

              Men, som nämnts tidigare så är all feedback noterad och en annan person ska gå in och fixa en del saker. Jag är tyvärr inte insatt i alla detaljer kring det så jag vet inte när det kommer ske.

              Ha det fint så länge så hörs vi mer senare!

              Mvh Bergman

              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

              Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                Halloj på er alla,

                det är länge sedan jag skrev något här och det beror på att jag är sjukskriven och kommer vara så ett tag framöver. Därför kan jag tyvärr inte jobba med sidan för tillfället.

                Men, som nämnts tidigare så är all feedback noterad och en annan person ska gå in och fixa en del saker. Jag är tyvärr inte insatt i alla detaljer kring det så jag vet inte när det kommer ske.

                Ha det fint så länge så hörs vi mer senare!

                Mvh Bergman
                Tråkigt att du är sjukskriven. du har varit en grym admin/ägare genom tiderna och förstår ifall det ev. blev lite väl mycket.
                Iallafall så hoppas nog alla här att du frisknar på snabbt och får fiska mycket det är även trevligt att du är här och visar dig ibland, så man inte får känslan att du bara har övergett sidan

                Kommentera


                • Fotoalbumet måste återkomma om det här forumet skall ha en chans att överleva på sikt,tror jag iaf . Det var fantastiskt att kunna sitta och titta på alla bilder och drömma sig iväg,och det skapade också en mer personlig känsla över hela forumet när man kunde följa någon annans resa.

                  Kommentarer som att det "inte är kompatibelt" efter uppdateringen luktar lik lång väg. LÖS PROBLEMET DÅ! Det fungerar ju utan problem på Instagram,Facebook,Garaget och otalet andra Forum/Sociala medier,så vad är det som gör problemet på detta forum så unikt och svårlöst?

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                    Halloj på er alla,

                    det är länge sedan jag skrev något här och det beror på att jag är sjukskriven och kommer vara så ett tag framöver. Därför kan jag tyvärr inte jobba med sidan för tillfället.

                    Men, som nämnts tidigare så är all feedback noterad och en annan person ska gå in och fixa en del saker. Jag är tyvärr inte insatt i alla detaljer kring det så jag vet inte när det kommer ske.

                    Ha det fint så länge så hörs vi mer senare!

                    Mvh Bergman
                    God kväll, kan man på något vis få tillbaka bilderna som man hade i fotoalbumet innan det blev såhär galet? Mvh

                    Kommentera


                    • Jag har inte varit inne på denna sida på flera år, men fick ett ryck idag.

                      Vad har hänt??? Den är bara en spillra av vad den varit.

                      Jag läser mig till att sportfiskarna har tagit över och då är det förvisso inte konstigt att den havererat.

                      Att fotoalbumet tagits bort är kanske den största förlusten av alla.

                      Alla ni som genom åren varit aktiva och gjort sidan till det den var önskar jag ett riktigt skitfiske. Jag vill också rikta ett stort tack till dig Anders B!

                      Simna lugnt och sköt om er alla!

                      Mvh
                      Sturgeon/Kristian


                      sigpic

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 399 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 138 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      333 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X