Uppgradering av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Du måste använda kontaktformuläret!
    (Skoja bara)

    Kommentera


    • #12
      Nu funkar inte startsidan heller.. och nä jag orkar inte ta mig till kontaktformuläret

      Kommentera


      • #13
        Bara att ha en användare kallad ”””sportfiskarna”””
        underskrivet ””med ”*vänlig hälsning fiskesnack”””* känns så kliniskt och opersonligt så det förslår.
        Som att ni vill tala till ”användarna” och inte med individerna som ställer frågorna.
        Tänk om tänk rätt.
        Anställ nån eldsjäl, eller åtminstone budgetera verklig tid för någon som gillar detta och förstår sig på ”en ””community””” som denna, att pyssla med detta.

        Gick inte zatzy samma väg?
        (situationstecken går fortfarande inte att använda förövrigt utan att strula med dubbla el mots)
        Senast ändrad av Bowen; 2019-06-27, 18:00.
        Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
        &

        Fiskesnacks AbborrFemma 2020
        ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
        Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

        -Okänd

        Kommentera


        • #14
          Nu fungerar det inte att öppna eller svara på meddelanden för mig.... Har varit medlem sedan fs starta, tråkigt att se detta förfall, märker ni inte själva hur illa det fungerar och att aktiva medlemmarna som tillför forumet något försvinner? Varför fixar ni inte problemen, det har gått ett tag nu? tex fotoalbumet, sökfunktionen mm
          Använd kontaktformuläret... pinsamt
          Senast ändrad av Matte77; 2019-06-27, 16:38.

          Kommentera


          • #15
            Blev nyfiken på kontaktformuläret man skall använda.
            Klickade på länken och .... den fungerar inte. Lite komiskt faktiskt Sportfiskarna.se

            Kommentera


            • #16
              Jag blir utloggad hela tiden, har fått privata PM men när jag klickar på dom så kommer jag till Startsidan
              börjar bli riktigt tråkigt detta
              Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
              Flugfiske är en Livs-stil
              2016 har jag blivit Multifrälst

              Kommentera


              • #17
                För mig funkar inte länkar. Kommer till startsidan. Även från google.
                Är utloggad när jag besöker, men går jag in i en tråd så är jag inloggad.

                Kommentera


                • #18
                  Så ska det vara, det är version 3..

                  Kommentera


                  • #19
                    Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
                    What the fuck? Jag har börjat bli utloggad ofta nu på sista tiden, irriterande då det ofta var så att jag aldrig behövde logga in varenda gång jag besöker forumet.

                    Och jag känner spontant som att ett forum ska drivas privat, för med en stor organisation som Sportfiskarna har forumet gått från att vara tipptopp till en enorm flopp, ingenting känns som förr och gemenskapen är totalt borta. Det finns inget hjärta kvar, ingen själ. Ungefär som Sportfiskarnas egen "hemsida" som känns som den skapades av en total nybörjare som hittade en färdig mall och bara ändrade orden så de passade. Är ni en organisation med tiden eller ska ni stanna i det förgångna? Om ni anställde någon/några personer som jobbade heltid med hemsidan och forumet så kanske ni kunde få tillbaka lite mer förtroende, men det kanske inte är "prioriterat"....

                    Har vi tur så finns det någon flitig själ som startar ett nytt forum där vi alla kan bli medlemmar, ett forum som har mer själ och ett fotoalbum.
                    Fan, jag vill att forumet ska få tillbaka sin charm. Jag har varit här så länge och det finns inget kvar.
                    Hej Tintin;

                    Med din positiva inställning behövs du i Sportfiskarnas redaktion...

                    I morgon är det den första juli och du kan åka ut och fiska Gädda som mina gamla fiskekompisar på bilden nedan....
                    Old Firehand
                    Leif Engström

                    Kommentera


                    • #20
                      Fixa sökfunktionen snarast! Bättre att söka på google "ämne"+"fiskesnack", pinsamt dålig, sök på kniv och du får 40 träffar i en helt random ordning, sök på fällkniv och detta dyker upp
                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20190701-003022_Chrome.jpg
Views:	192
Size:	265,1 KB
ID:	2512362

                      Dessutom, när man söker på ett namn för att hitta en tråd så får man bara upp en handfull träffar, de senaste inläggen, man kommer inte åt alla... jäkla dåligt det med.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 403 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 144 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      336 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X