Uppgradering av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #31
    Ursprungligen postat av Sportfiskarna.se Visa inlägg
    Hej, kan det vara någon cache eller så som måste rensas?
    Nej, det räcker att jag hoppar över till T.ex Aftonbladet och läser lite. Skall sen öppna FS igen genom mina Bokmärke och vips har jag blivit utloggad och måste logga in på nytt detta har aldrig hänt innan, jo på datorn men inte i mobilen. Det är dom senaste veckorna detta "fenomen" händer och det är tröttsamt jag är inte alls inne här lika ofta som jag brukade vara vilket jag tycker är synd. Det märks oxå på hela forumet att det är fler som håller sig borta och är inte här så ofta numera. Forumet har ändrats Dramatiskt sen Bergman släppte kontrollen, kanske bara jag som tycker så men tror det är fler med mig. Ni måste själva ha märkt en Brutal skillnad den senaste tiden ?? På att det inte skrivs lika flitigt här som förr, mindre medlemmar är här inne.

    Jag tror ni måste tänka till med vad ni vill med detta forum för att det skall överleva.

    Tack för ordet.
    Classe
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #32
      Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

      Nej, det räcker att jag hoppar över till T.ex Aftonbladet och läser lite. Skall sen öppna FS igen genom mina Bokmärke och vips har jag blivit utloggad och måste logga in på nytt detta har aldrig hänt innan, jo på datorn men inte i mobilen. Det är dom senaste veckorna detta "fenomen" händer och det är tröttsamt jag är inte alls inne här lika ofta som jag brukade vara vilket jag tycker är synd. Det märks oxå på hela forumet att det är fler som håller sig borta och är inte här så ofta numera. Forumet har ändrats Dramatiskt sen Bergman släppte kontrollen, kanske bara jag som tycker så men tror det är fler med mig. Ni måste själva ha märkt en Brutal skillnad den senaste tiden ?? På att det inte skrivs lika flitigt här som förr, mindre medlemmar är här inne.

      Jag tror ni måste tänka till med vad ni vill med detta forum för att det skall överleva.

      Tack för ordet.
      Classe
      Hej Classe 69;

      Det är kanske för att du läser Aftonbladet som du blir utloggad....
      Själv läser jag Dagens Nyheter och Expressen och där hittar läsaren samma nyheter....
      Anders Bergman, Fiskesnacks grundare och innovatör, orkade inte längre och därför tvingades han( tillfälligt?) släppa sitt engagemang här på Fiskesnack...

      Old Firehand
      Leif Engström

      Kommentera


      • #33
        Pm fungerar mindre bra, när jag klickar på ett meddelande så kommer jag till startsidan. När jag klickar på inkorgen så står det ett felmeddelande...
        Bifogade filer
        Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

        Kommentera


        • #34
          Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg
          Pm fungerar mindre bra, när jag klickar på ett meddelande så kommer jag till startsidan. När jag klickar på inkorgen så står det ett felmeddelande...
          Exakt så har jag oxå det
          Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
          Flugfiske är en Livs-stil
          2016 har jag blivit Multifrälst

          Kommentera


          • #35
            Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg
            Pm fungerar mindre bra, när jag klickar på ett meddelande så kommer jag till startsidan. När jag klickar på inkorgen så står det ett felmeddelande...
            Fråga Tintin hur man gör för att skicka meddelanden.. Han har 5 Gilla i den här tråden!

            Old Firehand
            Leif Engström



            http://www.trumman.com/fisketips.htm

            Kommentera


            • #36
              Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg

              Fråga Tintin hur man gör för att skicka meddelanden.. Han har 5 Gilla i den här tråden!

              Old Firehand
              Leif Engström



              http://www.trumman.com/fisketips.htm
              Tack för tipset, men nu efter att jag satte mig ner och servade en Calcutta TE DC åt en vän så fungerar pm återigen.
              Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

              Kommentera


              • #37
                Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg

                Fråga Tintin hur man gör för att skicka meddelanden.. Han har 5 Gilla i den här tråden!

                Old Firehand
                Leif Engström



                http://www.trumman.com/fisketips.htm
                Jag har ingen aning och visste ärligt talat inte ens om att det fortfarande fanns PM-funktion här trodde det försvunnit med allt annat som gjorde forumet till just ett forum och en "mötesplats". Jag kommunicerade mest i trådar eller i det av alla saknade fotoalbum som en gång var största orsaken (av flera) till forumets framgång.

                Har jag 5 "gilla"? Oj, då måste jag vara betydelsefull!

                Kommentera


                • #38
                  Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg

                  Jag har ingen aning och visste ärligt talat inte ens om att det fortfarande fanns PM-funktion här trodde det försvunnit med allt annat som gjorde forumet till just ett forum och en "mötesplats". Jag kommunicerade mest i trådar eller i det av alla saknade fotoalbum som en gång var största orsaken (av flera) till forumets framgång.

                  Har jag 5 "gilla"? Oj, då måste jag vara betydelsefull!
                  Ja, sträck på dig!

                  Old Firehand
                  Leif Engström

                  http://www.trumman.com/fisketips.htm

                  Kommentera


                  • #39
                    Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg

                    Ja, sträck på dig!

                    Old Firehand
                    Leif Engström

                    http://www.trumman.com/fisketips.htm
                    Jag tror att jag har fått lite hybris, redan beställt ett diplom med texten "Fem gilla i uppgraderings-tråden" som kommer hem om 2-4 arbetsdagar! Det ska ramas in och hängas på väggen.

                    Kommentera


                    • #40
                      Ursprungligen postat av Sportfiskarna.se Visa inlägg

                      Såklart har vi läst den tråden. Och det finns en lång lista. Och fotoalbumet står med på den. Tyvärr bara är resurserna begränsade så vi måste ta sakerna i prioritetsordning. Att bara "flytta över" fotoalbumet är inte möjligt. Den gamla versionen fungerar inte längre.
                      God kväll, blir lite orolig här nu när du skriver att den gamla versionen inte funkar, betyder det att alla gamla fiskesnack's fotoalbum är borta? I såna fall vore det mycket tråkigt, hade själv en bild på en fin asp där och den som med flera andra bilder hade jag inga backup kopior på, säkert oxå många fler här som skulle sakna bilder på sina gamla pb'n m.m så där tycker jag att ni borde försöka hitta en lösning. Mvh

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 405 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 145 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      336 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X