Uppgradering av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #71
    Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg
    nu kan jag inte gå in o läsa första inlägget med rubrik: " bottenmeta gädda (även kallat ”deadbaiting”)".
    gör om och gör rätt!

    Kommentera


    • #72
      Ursprungligen postat av Sportfiskarna.se Visa inlägg

      Hej, vi jobbar med att se vad som kan vara fel med meddelandefunktionen!
      ... det var den 2a juli det. Hur går det? Inte så bra va?
      Har någon ens försökt göra något?

      Kommentera


      • #73
        Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg

        gör om och gör rätt!

        Jag kommer fortfarande inte in på länken/tråden som jag hänvisade till tidigare.
        Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


        /Stefan

        Kommentera


        • #74
          Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg


          Jag kommer fortfarande inte in på länken/tråden som jag hänvisade till tidigare.
          Jag testade det också nu och kan inte heller komma in dit, hamnar bara på första sidan.

          Jag tycker det är besynnerligt att ingen av fiskenyhetssidorna har uppmärksammat Sportfiskarnas uppenbara "uppköp" och medvetna nedmontering av Sveriges största fiskecommunity. Men de är väl mesiga och rädda för att gå emot Sportfiskarna, det skrivs ju aldrig negativa saker om dem på de där sidorna.

          Jag tycker att det är ett motbjudande beteende från Sportfiskarnas sida att nedmontera den här sidan och dess komponenter, och något som inte borde få ske utan en storm av kritik. Kan beslutet att förstöra communityn ha något med för många gamla stofiler i ledningen som lever i det förgångna och inte förstår att det i nutiden är ett sånt här ställe som man umgås och delar med sig av vad man vet och nybörjare kommer för att lära sig?

          Kommentera


          • #75
            Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg

            Jag testade det också nu och kan inte heller komma in dit, hamnar bara på första sidan.

            Jag tycker det är besynnerligt att ingen av fiskenyhetssidorna har uppmärksammat Sportfiskarnas uppenbara "uppköp" och medvetna nedmontering av Sveriges största fiskecommunity. Men de är väl mesiga och rädda för att gå emot Sportfiskarna, det skrivs ju aldrig negativa saker om dem på de där sidorna.

            Jag tycker att det är ett motbjudande beteende från Sportfiskarnas sida att nedmontera den här sidan och dess komponenter, och något som inte borde få ske utan en storm av kritik. Kan beslutet att förstöra communityn ha något med för många gamla stofiler i ledningen som lever i det förgångna och inte förstår att det i nutiden är ett sånt här ställe som man umgås och delar med sig av vad man vet och nybörjare kommer för att lära sig?
            Det är bara att sluta att häcka här o gå över till grannforat i fortsättningen så blir det kanske bättre drag här inne.
            http://www.sportfiskeforum.se/page/index.html

            Största felet är ingen av moddarna har visat sig på sportfiskeforum på länge.
            Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


            /Stefan

            Kommentera


            • #76
              Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg

              Det är bara att sluta att häcka här o gå över till grannforat i fortsättningen så blir det kanske bättre drag här inne.
              http://www.sportfiskeforum.se/page/index.html

              Största felet är ingen av moddarna har visat sig på sportfiskeforum på länge.
              Jag skall avvakta och se vad som händer. Man kan inte va reggad överallt, då hinner man inte fiska
              FS räcker gott å väl för mig om dom bara får tummen ur Arslet och börjar jobba lite här
              Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
              Flugfiske är en Livs-stil
              2016 har jag blivit Multifrälst

              Kommentera


              • #77
                Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg

                Det är bara att sluta att häcka här o gå över till grannforat i fortsättningen så blir det kanske bättre drag här inne.
                http://www.sportfiskeforum.se/page/index.html

                Största felet är ingen av moddarna har visat sig på sportfiskeforum på länge.
                Det forumet har ju sugit getpung i många år och då är till och med facebook-grupperna bättre alternativ. Här på Fiskesnack fanns den perfekta mötesplatsen för både nybörjare och 'gamlingar'.

                Kommentera


                • #78
                  Sportfiskarna missköter detta forum, men ge inte upp och gå ur, ni har gjort mycket för fiske Sverige och mycket för mig. Den här kunskapsbanken och engagemanget finns inte någon annanstans, verkligen inte på Fb.
                  Senast ändrad av Laxen2; 2019-07-22, 18:14.

                  Kommentera


                  • #79
                    Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg

                    Det forumet har ju sugit getpung i många år och då är till och med facebook-grupperna bättre alternativ. Här på Fiskesnack fanns den perfekta mötesplatsen för både nybörjare och 'gamlingar'.
                    Vi är bara en handfull medlemmar som skriver i det forumet men man ser fler som är aktiva men som inte skriver el. väldigt lite om dom skulle göra det.
                    Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


                    /Stefan

                    Kommentera


                    • #80
                      Ursprungligen postat av Laxen2 Visa inlägg
                      Sportfiskarna missköter detta form, men ge inte upp och sluta, ni har gjort mycket för fiske Sverige och mycket för mig.
                      Då är det väl dax att dom anlitar komptent folk som klarar av att sköta forumet.
                      Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


                      /Stefan

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 405 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 145 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      336 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X