Uppgradering av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #81
    Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg

    Då är det väl dax att dom anlitar komptent folk som klarar av att sköta forumet.
    Är det någon speciell du tänker på??

    Old Firehand
    Leif Engström
    Senast ändrad av Old Firehand; 2019-08-03, 09:47.

    Kommentera


    • #82
      Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg

      Är det abe du tänker på??

      Old Firehand
      Leif Engström
      Jag vet inte vad han jobbar med!

      Det hade varit kul med någon gösrapport från abe för han skulle ju åka till mitt gamla hemmavatten Ralången i juni skrev han någon gång.
      Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


      /Stefan

      Kommentera


      • #83
        Ursprungligen postat av Sportfiskarna.se Visa inlägg

        Hej, vi jobbar med att se vad som kan vara fel med meddelandefunktionen!
        Några framsteg så här en månad senare?

        Kommentera


        • #84
          Ni, Sportfiskarna, måste göra någonting. Just nu så är det mer eller mindre stört omöjligt att ha er kvar bland resultat på en google-sökning.


          Ni hamnar i samma klass som andra som (med flit) sett till att de hamnar i resultatlistan men inte bidrar med något, ni förstör helt enkelt min sökning ... jag kan ju inte använda mig att sökningen. Botemedlet för mig är ju att helt enkelt blockera era resultat.

          Sen vet ju inte jag hur andra som söker tycker att erat forum inte fungerar när det besöker det via en länk från google, men jag misstänker att det inte är särskilt positiva tankar.


          Bild på resultatet:
          image_larger_version_name_size_id

          Så här blir det när jag följer länken från resultatlistan, ingenting alls:

          image_larger_version_name_size_id

          Kommentera


          • #85
            Jag tycker sportfiskarna ska döpa om tråden till nedgraderingen och totalhaveriet av forumet.

            Kommentera


            • #86
              Har själv nu problem med att sidan hakar upp sig när den ska ladda reklamen, problemet visar sig i webbläsare som Crome, Opera och Edge. Sidan fungerar dock i Internet Explorer, men det känns inte så hett att starta upp IE.
              Samma problem med Crome i min mobil, så där får jag köra med Samsungs egna webbläsare för att inte få sidan att crasha.

              Kommentera


              • #87
                Ursprungligen postat av sundsten Visa inlägg
                Har själv nu problem med att sidan hakar upp sig när den ska ladda reklamen, problemet visar sig i webbläsare som Crome, Opera och Edge. Sidan fungerar dock i Internet Explorer, men det känns inte så hett att starta upp IE.
                Samma problem med Crome i min mobil, så där får jag köra med Samsungs egna webbläsare för att inte få sidan att crasha.
                Du talar för döva öron, tror du sportfiskarna bryr sig om problemen...

                Kommentera


                • #88
                  Ursprungligen postat av Matte77 Visa inlägg

                  Du talar för döva öron, tror du sportfiskarna bryr sig om problemen...
                  Haha ja du har nog rätt i det.

                  Kommentera


                  • #89
                    Ja tråkigt att FS funkar sämre nu i flera avseenden och tråkigt att folk lämnar FS...

                    Jag som varit med i några år har ju sett flera försvinna under åren, även innan FS "uppgraderades" och visst vore det intressant att få veta huvudsakliga skäl...

                    Familj, jobb, fiske, andra hobbies, allmän FS-tröttnad tar säkert ut sin rätt och på senare år säkert också andra forum som Stahre87 var inne på i annan tråd. FS som koncept är väl nästan lite medelålders... jag menar jag har inte ens FB, Instagram, Snapchat eller liknade... så jag blir kvar... FS är eller borde ju vara mer än sökfunktion och PM men visst ska det funka det också...

                    Kommentera


                    • #90
                      Jag tycker att det är förb**nnat mycket gnäll just nu.
                      Det är en sak att i en eller två trådar säga att man tycker det är dåligt vilket det verkligen är. Helst även vara tydlig med vad som inte funkar.

                      Det är en annan sak när man tar varenda tillfälle som ges att gnälla och yla. Gör slag i saken då och gör nåt annat så får vi som vill prata om fiske göra det utan en klagomur som konstant bakgrund.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 405 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 145 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      336 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X