Vad är galet med forumet nu för tiden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är galet med forumet nu för tiden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • lsjonsson
    replied
    Förut fungerade ett pm från någon som skickade det till mig men inte nu för nu fick jag upp hela startsidan igen!

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Jag får gå via meddelandecentrat för att läsa. Kan inte klicka på meddelandet som förr "på den gamla goda tiden"
    Och problem kvarstår att jag måste logga in varje gång jag öppnar sidan

    Lämna en kommentar:


  • Old Firehand
    replied
    Ursprungligen postat av cyaneus Visa inlägg
    testade att skicka pm till @isjonsson nyss. Det verkade gå iväg och ligger som skickat i min utbox.
    gör om, gör rätt!

    Lämna en kommentar:


  • lsjonsson
    replied
    Ursprungligen postat av kenta_85 Visa inlägg
    Det är samma för mig, kommer bara till samma startsida när man trycker på meddelande. Krångligt leta sig in via sin profil till meddelanden och på den vägen få upp ev något som skickats till en. Ibland verkar de inte riktigt fungera heller så.
    Rörigt på forumet nu mera tycker jag, fotona saknar av mig också. Uppgraderingen känns som en rätt grov nedgradering tyvärr.
    Sen att det inte skulle vara så enkelt och att det krävs mer tid och resurser köper jag inte riktigt, även om bergman, mot all förmodan skrivit en riktigt spagettikod så lär en kunnig person kunna reda ut vad som är vad på några få veckors arbetstid och detta har ju krånglat mycket länge nu.
    Tack för att någon mer som har samma problem som jag!

    Vem skickade ett test till mig nyss? Jag ser inte avsändaren men jag får upp hela startsidan med olästa inlägg.
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • kenta_85
    replied
    Det är samma för mig, kommer bara till samma startsida när man trycker på meddelande. Krångligt leta sig in via sin profil till meddelanden och på den vägen få upp ev något som skickats till en. Ibland verkar de inte riktigt fungera heller så.
    Rörigt på forumet nu mera tycker jag, fotona saknar av mig också. Uppgraderingen känns som en rätt grov nedgradering tyvärr.
    Sen att det inte skulle vara så enkelt och att det krävs mer tid och resurser köper jag inte riktigt, även om bergman, mot all förmodan skrivit en riktigt spagettikod så lär en kunnig person kunna reda ut vad som är vad på några få veckors arbetstid och detta har ju krånglat mycket länge nu.

    Lämna en kommentar:


  • lsjonsson
    replied
    Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inlägg
    Testade att skicka pm till @isjonsson nyss. Det verkade gå iväg och ligger som skickat i min utbox.
    ...och såhär ser ditt pm ut. Väldigt konstigt pm med alla "Ämnen med olästa inlägg! Så nej pm-fungerar inte som den ska!
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Xerup
    replied
    Ja, jag tror det handlar om att man inte tagit åt sig av informationen om hur man kan gå till väga för att komma runt problematiken med att det saknas ett s efter http i vissa länkar.

    Lämna en kommentar:


  • Cyaneus
    replied
    Testade att skicka pm till @isjonsson nyss. Det verkade gå iväg och ligger som skickat i min utbox.

    Lämna en kommentar:


  • lsjonsson
    replied
    Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg

    Det fungerar!

    Det gör det inte! Jag får ett meddelande med hela ämnet o alla inlägg. Ett pm ska vara en privat konversation mellan 2 personer o inget mer.

    Lämna en kommentar:


  • Lejestrand
    replied
    Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg

    Det fungerar!
    Nej det gör det ju inte, inte på min PC eller mobil i.a.f. Jag ser att det kommit ett nytt PM/meddelande. Jag klickar på aktuell rubrik och kommer till...TADA!!! Startsidan :-(

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
12 svar
1 405 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
15 svar
1 145 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
7 svar
336 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Sundström76  
Arbetar...
X