Vad är galet med forumet nu för tiden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är galet med forumet nu för tiden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Sportfiskarna Admin
    replied
    Hej, länge sedan vi uppdaterade er kring sökfunktionen. Den är på gång! Vi kör nämligen ett script som byter språk i databasen. Det är ju oändligt mycket intressant information som finns skrivet så det tar sin tid. Men det tickar vidare varje dag. Så snart så! //Andreas

    Lämna en kommentar:


  • Bompasset
    replied
    Ursprungligen postat av kenta_85 Visa inlägg
    Oj här drog det iväg i diskussionerna ser jag. Jag är tyvärr sällan inne numera, det jag ser som största brister är att sökfunktionen inte funkar så bra, den visar inget eller väldigt gamla trådar. Saknar sen fotoalbumet som fanns förr liksom att PM funktionen har stora brister tycker jag. Riktigt tråkigt och är största orsaken till att jag inte loggar in så ofta.
    Jag gör så att jag söker via google.com istället och skriver då t.ex: haspelrulle gädda site:fiskesnack.com
    ​​​​​

    Lämna en kommentar:


  • .art
    replied
    Forumet laddar väldigt segt ibland när man postar ett inlägg och ibland så får man bara en blank sida om man klickar till nästa sida i en tråd. Det är bara att vänta några minuter och så kanske det fungerar. Misstänker att det är något serverside som kärvat ihop för forumet laddar klart men utrymmet där inläggen ska visas är bara tomt men allt runt ikring syns som vanligt.

    Lämna en kommentar:


  • kenta_85
    replied
    Oj här drog det iväg i diskussionerna ser jag. Jag är tyvärr sällan inne numera, det jag ser som största brister är att sökfunktionen inte funkar så bra, den visar inget eller väldigt gamla trådar. Saknar sen fotoalbumet som fanns förr liksom att PM funktionen har stora brister tycker jag. Riktigt tråkigt och är största orsaken till att jag inte loggar in så ofta.

    Lämna en kommentar:


  • Team Colibri
    replied
    Ursprungligen postat av platsen Visa inlägg
    Har forumet blivit extremt segt senaste tiden? årsskiftet -> upplever jag på både mobila och stationära enheter en redig laddningstid vid varje besök..
    Ja, det ble en merkbar endring for ca ett års tid siden. Dette er det desidert tregeste forumet av alle de jeg er aktiv på.

    Lämna en kommentar:


  • Grejo
    replied
    Vet inte när det började för mig men det är nog säkert närmare ett år sen. Tar 7-15 sekunder för sidan att ladda varje gång jag trycker på nån länk, t.ex. öppna en forumtråd. Både dator och mobil. Väldigt irriterande.

    Lämna en kommentar:


  • platsen
    replied
    Har forumet blivit extremt segt senaste tiden? årsskiftet -> upplever jag på både mobila och stationära enheter en redig laddningstid vid varje besök..

    Lämna en kommentar:


  • Sir Fish-a-lot
    replied
    Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg

    Hej Magistern;

    Det är bra att du ingriper så att vi andra mindre vetande inte villar bort oss med en massa oväsentligheter...

    Huvudfrågan löd: Vad är galet med forumet nu för tiden?

    Old Firehand
    Leif Engström

    http://www.trumman.com/fisketips.htm
    För att besvara huvudfrågan så blev mitt inlägg ett ypperligt exempel på att bristen på fungerande emojis gör inläggen lite torftiga ibland.

    Dessutom bjöd jag på ett ordentligt syftningsfel... och bidrog till att det blev ännu mer galet med forumet...

    En muskie skulle vara en dröm att fånga. Jag får väl öva lite mer på våra inhemska krokodiler.

    Lämna en kommentar:


  • Old Firehand
    replied
    Old Firehand
    Leif Engström

    Lämna en kommentar:


  • Old Firehand
    replied
    Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg

    Nja, nu måste jag ”ingripa” trots att vi är långt från trådens huvudfråga...

    Vad som är ”sportfisk” är en ytterst subjektiv fråga. Att lura en riktigt stor ruda kan vara minst lika svårt som att ta en gädda över 12 kg.

    Alla fiskar är ”sportfiskar” annars så finns det en uppsjö människor som skulle uteslutas från den skaran då de inte fiskar efter predatorer.

    Som plåster på såren får du se två skönheter på samma bild...
    Rachel Savicz tag-teamed with husband Adam on their first tiger muskie. Provided

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
12 svar
1 405 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
15 svar
1 145 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
7 svar
336 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Sundström76  
Arbetar...
X