Vad är galet med forumet nu för tiden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är galet med forumet nu för tiden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #61
    Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inlägg
    Testade att skicka pm till @isjonsson nyss. Det verkade gå iväg och ligger som skickat i min utbox.
    ...och såhär ser ditt pm ut. Väldigt konstigt pm med alla "Ämnen med olästa inlägg! Så nej pm-fungerar inte som den ska!
    Bifogade filer
    Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


    /Stefan

    Kommentera


    • #62
      Det är samma för mig, kommer bara till samma startsida när man trycker på meddelande. Krångligt leta sig in via sin profil till meddelanden och på den vägen få upp ev något som skickats till en. Ibland verkar de inte riktigt fungera heller så.
      Rörigt på forumet nu mera tycker jag, fotona saknar av mig också. Uppgraderingen känns som en rätt grov nedgradering tyvärr.
      Sen att det inte skulle vara så enkelt och att det krävs mer tid och resurser köper jag inte riktigt, även om bergman, mot all förmodan skrivit en riktigt spagettikod så lär en kunnig person kunna reda ut vad som är vad på några få veckors arbetstid och detta har ju krånglat mycket länge nu.
      Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

      Kommentera


      • #63
        Ursprungligen postat av kenta_85 Visa inlägg
        Det är samma för mig, kommer bara till samma startsida när man trycker på meddelande. Krångligt leta sig in via sin profil till meddelanden och på den vägen få upp ev något som skickats till en. Ibland verkar de inte riktigt fungera heller så.
        Rörigt på forumet nu mera tycker jag, fotona saknar av mig också. Uppgraderingen känns som en rätt grov nedgradering tyvärr.
        Sen att det inte skulle vara så enkelt och att det krävs mer tid och resurser köper jag inte riktigt, även om bergman, mot all förmodan skrivit en riktigt spagettikod så lär en kunnig person kunna reda ut vad som är vad på några få veckors arbetstid och detta har ju krånglat mycket länge nu.
        Tack för att någon mer som har samma problem som jag!

        Vem skickade ett test till mig nyss? Jag ser inte avsändaren men jag får upp hela startsidan med olästa inlägg.
        Bifogade filer
        Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


        /Stefan

        Kommentera


        • #64
          Ursprungligen postat av cyaneus Visa inlägg
          testade att skicka pm till @isjonsson nyss. Det verkade gå iväg och ligger som skickat i min utbox.
          gör om, gör rätt!

          Kommentera


          • #65
            Jag får gå via meddelandecentrat för att läsa. Kan inte klicka på meddelandet som förr "på den gamla goda tiden"
            Och problem kvarstår att jag måste logga in varje gång jag öppnar sidan
            Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
            Flugfiske är en Livs-stil
            2016 har jag blivit Multifrälst

            Kommentera


            • #66
              Förut fungerade ett pm från någon som skickade det till mig men inte nu för nu fick jag upp hela startsidan igen!
              Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


              /Stefan

              Kommentera


              • #67
                Aja det var värt ett försök, det verkar ju inte hända ett skit. Vi ses när vi ses. Lycka till!
                Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

                Kommentera


                • #68
                  Något som är riktigt galet är att det verkar gå bra att fylla fiskesnack med spam som ligger kvar lääänge.
                  Känner inte till någon annan sida där detta förekommer..

                  Just nu är ca 30% av inläggen på förstasidan spam, och moderatorerna försvann kanske samtidigt som fotoalbumet? Blä.
                  Senast ändrad av Edguy; 2019-09-16, 08:32.

                  Kommentera


                  • #69
                    Jag rapporterade spam imorse, Tidigt.......
                    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                    Flugfiske är en Livs-stil
                    2016 har jag blivit Multifrälst

                    Kommentera


                    • #70
                      Finns det några moderatorer nuförtiden eller hur funkar det? Förr fanns det ju en handfull, vill framförallt minnas en duktig kille vid namn HenkeW eller nåt liknande (kan minnas namnet fel men nåt liknande) samt flera andra som städade bort skräp.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 399 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 138 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      333 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X