Vad är galet med forumet nu för tiden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är galet med forumet nu för tiden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #71
    Nu kan man inte se några aviseringar! Inte jag i alla fall!
    Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


    /Stefan

    Kommentera


    • #72
      Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg
      Nu kan man inte se några aviseringar! Inte jag i alla fall!
      Jag ser dem i Chrome på iPhone
      Non é pericoloso sporgersi

      Kommentera


      • #73
        Trodde ett tag att det här var lösningen
        Non é pericoloso sporgersi

        Kommentera


        • #74
          Funkar även med Safari iOS/iPadOS dock måste man gå in i meddelandecenter/message center för att kunna se och svara på meddelanden, annars hamnar man på frontsidan.

          Kommentera


          • #75
            Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
            Funkar även med Safari iOS/iPadOS dock måste man gå in i meddelandecenter/message center för att kunna se och svara på meddelanden, annars hamnar man på frontsidan.
            Jag har Chrome o win 10 och nu såg jag mina aviseringar
            Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


            /Stefan

            Kommentera


            • #76
              Anledningen till gårdagens underhåll var en säkerhetsuppdatering från forumprogramvaran. Vi jobbar fortsatt med att rätta till de andra saker som inte hängt med på rätt sätt när den större uppdateringen av programvaran gjordes. Kan ännu inte säga när det mesta kommer vara åtgärdat. Tyvärr!
              Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
              Klicka här för att bli medlem!
              Gilla oss på Facebook
              Sportfiskarnas hemsida

              Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

              Kommentera


              • #77
                Det ser vi allt färre aktiva FS:are fram emot!

                Det är ju tråkigt när jag inser att mina inlägg utgör en volymmässigt betydade del av totalen...
                Senast ändrad av anteman; 2019-09-28, 17:04.

                Kommentera


                • #78
                  Har dom köpt fel programvara? " vBulletin "

                  https://www.vbulletin.com/

                  Kommentera


                  • #79
                    Sportfiskarnas kommunikationschef Andreas Ollinen kanske behöver lite konstruktiv feedback och för att forumet ska få lite mer rampljus kanske sportfiskarnas medlemmar behöver få vetskap om att forumet finns.

                    Tidigare skrev den gode Tobias Fränstam här under ett nickname som jag inte minns... kan det ha varit pikemaster kanske? Jag skulle absolut uppskatta om han fortsatte med det nu när forumet drivs av sportfiskarna. Det finns säkerligen många fler anställda hos sportfiskarna som kan bidra med mycket annat här också.

                    Jag föreslår att vi slutar klaga på hur det fungerar (eller inte fungerar) här och istället vänder oss till Andreas Ollinen direkt och då för en vuxen dialog om den upplevda problematiken.

                    Andreas kontaktuppgifter finns på länken här nedan och jag är säker på att han svarar i telefon eftersom numret ligger ute på nätet.

                    https://www.sportfiskarna.se/Om-oss/...ntor-Stockholm

                    Kommentera


                    • #80
                      Jag är ledsen att ni känner så här (men förstår) och tyvärr jobbar jag bara 50% för tillfället. Dessutom måste jag prioritera annat än Fiskesnack just nu så det är därför jag varit frånvarande här ett tag. Min förhoppning är att det i slutändan ska bli bättre än innan men jag är inte insatt i detaljerna om vad som prioriteras och när det ska vara löst. Tror de vore bra om Sportfiskarna la ut info om detta löpande.

                      Jag gjorde nu ett kort inhopp och städade bort en mängd spam från senaste timmarna.
                      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

                      Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                      Fiskesnacks regler hittar ni Här
                      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 399 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 138 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      333 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X