Vad är galet med forumet nu för tiden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är galet med forumet nu för tiden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Så "Gå" eller "OK" knappen på mobil funkade inte?

    Kommentera


    • Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
      Så "Gå" eller "OK" knappen på mobil funkade inte?
      Har själv provat med både data+mob, dock så tror jag bara att jag har "logga in" som knapp på båda sätten (?).
      Iaf så då när det va hysteriskt så funkade ingen av maskinerna att logga in via - samma skit med för många inloggningsförsök blabla.
      Har däremot varit lugna gatan sen man lyckades logga in efter den där hysteriska dagen när man va helt utestängd.

      Kommentera


      • Men nog har du väl en "OK" eller "Gå" knapp på din mobils tangentbord? Det tangentbordet och den knappen är ju synlig på skärmen när du precis skrivit in ditt lösenord. Vi får i vart fall hoppas att säkerheten prioriteras och det försvinner innan vi FS:are gör det...

        Kommentera


        • När jag försöker lägga in en smiley i kommentaren misslyckas jag alltid, varför?

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av stefan1 Visa inlägg
            När jag försöker lägga in en smiley i kommentaren misslyckas jag alltid, varför?
            Du misslyckas för att Fiskesnack verkar va helt anti smileys.. Så det går i nte att använda..

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av esox88 Visa inlägg

              Du misslyckas för att Fiskesnack verkar va helt anti smileys.. Så det går i nte att använda..
              Som jag misstänkte.. Sidan är också fruktansvärt trögladdad.

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av stefan1 Visa inlägg
                När jag försöker lägga in en smiley i kommentaren misslyckas jag alltid, varför?
                HTML som ikke er lagt opp riktig. Bruk mellomrom som i : )
                Team Colibri

                Kommentera


                • Är det någon mer än jag som inte ser sina senaste inlägg längre. Jag upptäckte fenomenet igår.
                  Dock verkar en dryg veckas skrivandet som bortblåst. Jag ser bara det jag skrivit om någon citerat mig.
                  (Äldre saker ligger kvar).

                  Jag märkte det i senaste tråden om sökfunktionen och tråden om dåligt linupplägg på Okuma Ceymar.

                  Här en annan tråd där CDan citerar ett inlägg som inte finns (ej markerat som borttaget heller utan osynligt) och sen ser det ut som att CDan pratar med sig själv… men det är mina inlägg som inte syns.
                  https://www.fiskesnack.com/forum/lok...lebosjön/page2
                  Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2021-08-22, 00:39.
                  sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
                    Är det någon mer än jag som inte ser sina senaste inlägg längre. Jag upptäckte fenomenet igår.
                    Dock verkar en dryg veckas skrivandet som bortblåst. Jag ser bara det jag skrivit om någon citerat mig.
                    (Äldre saker ligger kvar).

                    Jag märkte det i senaste tråden om sökfunktionen och tråden om dåligt linupplägg på Okuma Ceymar.

                    Här en annan tråd där CDan citerar ett inlägg som inte finns (ej markerat som borttaget heller utan osynligt) och sen ser det ut som att CDan pratar med sig själv… men det är mina inlägg som inte syns.
                    https://www.fiskesnack.com/forum/lok...lebosjön/page2
                    Inlägg 152, det syns för mig iaf...

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg

                      Inlägg 152, det syns för mig iaf...
                      Anteman,

                      mina 2 senaste inlägg ser jag men längre bak ser det inte ljust ut. Vete Sören om det inte är flera veckors inlägg som försvunnit nu när jag kollat lite mer noga.

                      Det var en specifik händelse efter vilken inlägg blev knas.
                      Jag hade dagen innan kritiserat Friluffaren för att i varje inlägg länka till en viss fiskesajt där han ”råkade” hitta bra info.
                      Nästa dag fick jag upp avisering att något någon tråd jag prenumererar på. Någon hade gett mitt inlägg en like… men det fanns ingen tråd angiven. Gick inte att klicka sig vidare någonstans.

                      Skumt. Ger mig inte direkt motivation att vara aktiv och skriva om det kan försvinna hux flux.
                      Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2021-08-22, 23:38.
                      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 399 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 138 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      333 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X