19 årig kille som är inbiten ädelfiskare! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

19 årig kille som är inbiten ädelfiskare!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • 19 årig kille som är inbiten ädelfiskare!

    Hej! Kort om mig, Simon heter jag, 19 år och bor själv ute i skogarna i Nynäshamn, Stockholm. Har sen länge varit en inbiten fiskare och har då fokuserat mest på ädelfiskar (främst då regnbågen) men även öring och röding från de norrländska tjärnarna fokuseras på.

    Det är då spinnfiske som gäller men har även stor kärlek för flugfiske men när det gäller spinnfisket så använder jag bara Shimanos prylar men är inte lika petig på vilka flugprylar jag använder.

    Det var då lite kort om mig och hoppas att jag lyckas hitta några likasinnade samt att få lite nya kontakter runt om i vårt avlånga land!

  • #2
    Välkommen Simon, du lär finna nya fiskevänner här på FS som du kan byta ide´er me.
    Vattnet e alltid blött

    Kommentera


    • #3
      19 årig kille som är inbiten ädelfiskare!

      Välkommen! Här kommer Du garanterat hitta mycket nyttig information och intressanta diskussioner.

      Kommentera


      • #4
        Välkommen!
        A thing is right when it tends to preserve the integrity, stability, and beauty of the biotic community. It is wrong when it tends otherwise. - Aldo Leopold

        Kommentera


        • #5
          Tjenare Simon! Dennis heter jag, 21år och bor norr om staden i Bro! Jag har nyligen snöat in på flugfiske ordentligt och kan alltid behöva en fiskepolare! Trots att vi bor timmar ifrån varandra borde vi kunna hitta någon lucka!

          Har du bil kan vi ju ta oss vart som helst!

          Hör av dig här eller på fejjan - Dennis Lloyd elery Jensen

          Kommentera


          • #6
            Kul med ännu en till Nynäshamnare välkommen!

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Arbetar...
            X