Ny medlem å vägnar av Lasse "Swingen" Ahlsson - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny medlem å vägnar av Lasse "Swingen" Ahlsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ny medlem å vägnar av Lasse "Swingen" Ahlsson

    Hejsan Alla,

    Anledningarna till att jag vart medlem här är

    Det kommer att auktioneras ut en massa fiskesaker från Lasse "Swingen" Ahlssons samling (nu vet jag inte om någon vet vem det är), han är ifrån Nävekvarn utanför Nyköping. Han gav mig tipset att registera mig och berätta att hans saker skulle auktioneras ut. Det är mycket fina saker, rullar, spön samt drag. Typ Hardy, Pezon, Guldrullen, Ambassadeur, wobblers med mera, den mesta i ovanligt bra skick.

    Den andra anledningen är att jag har haft ett fiskeintresse ganska länge nu men har liksom ingen tid att fiska, fiskade mycket när jag var yngre men sedan kom jobb, fru, barn Men någon gång kommer jag nog ta upp det igen och vad är inte bättre än att få inspiration från massor av fiskeintresserade människor

    En fråga bara, får man länka till auktionen om man har ägarens tillåtelse, eller rättare sagt att ägaren har sagt att jag skall göra så.

    MVH Andreas

  • #2
    Hej och välkommen! Försäljning sker endast i Köp&Sälj forumet så gör ett inlägg där under Säljes och länka till auktionen.
    MVH Olof

    Kommentera


    • #3
      Tack tack

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Arbetar...
      X