Gotlänning säger hej och söker nya fiskekompisar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gotlänning säger hej och söker nya fiskekompisar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Gotlänning säger hej och söker nya fiskekompisar

    Hej allihopa!
    Jerker heter jag, Duppen även kallad. Gotlänning och Slite-bo för att var exakt. Precis nybliven medlem här.

    Efter att ha varit en stor fiske-entusiast som barn så har det varit några år i stiltje. Har nyligen uppdaterat hela min utrustning, med fiskeväska, knivar, drag, tafsar, beteslås, vadarbyxor, vadarstövlar, digitalvåg, rullar och några nya spön. Har fått tillbaka fiskeglädjen. Hurra för detta.

    Jag har kollat efter sportfiskeföreningar på Gotland, funderar också på att gå med i Husbehovsfiskarna (som dock inte är en sportfiskeförening utan mer av en traditionsfrämjande förening) ...

    Skulle även vara kul att träffa lite annat folk på ön. Så, lång fråga kort - finns det några ö-bor i detta forum?

  • #2
    Hej

    Det finns ö-bor på detta forum ��.
    Själv fiskar jag mest havsöring med vadare men även gädda och abborre från land.
    Om du har Facebook så gå med i gruppen Fiske Gotland, är nog lättare att hitta fler som fiskar där på ön än här på forumet.

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

    Relaterat

    Collapse

    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

    Arbetar...
    X