Nygammal Användare! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nygammal Användare!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Nygammal Användare!

    Nygammal användare som Nördar Bygger Slipar Borrar å Ritar .
    Ute å Blöter Krokarna så Ofta det Bara Går !!! Måste börja räkna Dagarna å föra Dagbok över vad som Hugger :-S

    Heter Paul Roger å är från norrbotten utbildad inom fiskodling/fiskevård/guidning medmera via Kalix naturbruks årgång 2004 å Ky:are från Forshaga Akademin 2005-2006 (bra lärdom minst skrivet)

    Flugfisket var väl första nördandet(år 11ungefär första flugbindarkursen å första mickey finn bågen) bindande å spöbyggnad å sen blev det mer mot metet främst specimen (just för matandets skull ,Yep im a Feeder).

    Fiskar allting förutom från båt till havs å spinnfluga nere i älven men annars så är jag lokal Nörd i bodens kommun där jag är född .

    Ja å så lite Feskar bifogat :-) finns för många å visa ! Sen att många tror man är en Dumkoph för att man valt konsten som yrke he gör int mig någe döm böckerna det är ändå min Bok jag Visar .

    Mvh
    Paul Roger Nilsson
    Norrbotten Boden (med omnejd)Click image for larger version  Name:	Screenshot_2019-12-23-16-14-51-1-1.png Views:	0 Size:	1,19 MB ID:	2596627
    Bifogade filer
    Senast ändrad av PrN-Sweden; 2022-02-21, 23:06.

  • #2
    Välkommen till den lilla skara som fortfarande skriver här ibland!

    Kommentera


    • #3
      Välkommen tillbaka!
      På mete/specimenfronten finns nästan ingen kvar på detta forum. Finns i princip en tråd som jag återupplivar ibland:

      https://www.fiskesnack.com/forum/fis...dags-att-vakna
      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

      Kommentera


      • #4
        fint å se!!! behövs fler som orkar med allt strulande å bottande här på fiskesnack!

        skoj med mete! det är ett fiske som jag själv uppskattar mycket och försöker förbättra hos mig själv så det låter bra du e tebax så får du in och tipsa osv!!!
        framförallt vill jag lyckas med gösmetet... får se hur/när det blir nåt av det!

        gösen på bilden? är den med från norrbotten? råneälven?
        hört om en del stora gösar därifrån och sett bilder hos lite gubbar som dragit bra tjockisar på isen där... själv blev det nog faktiskt bara ett enda och misslyckat försök på gös när jag bodde uppe i luleå (bodde där ca ~12 år, men född å uppvuxen i skellhell).

        mvh/peter
        https://www.facebook.com/OKspinners/

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Arbetar...
        X