Fiskefrälst tjej vill också vara med! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskefrälst tjej vill också vara med!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #61
    Ursprungligen postat av 7Ur5b67r
    Bara de att dom kanske inte heter typ Stina-fina , fisketjejen .lilla my osv
    dom kan lika gärna heta tex Gäddsaxen ,Tyke mörbult , Släggan mm ,
    lite svårt att upptäcka då , särskillt utan avatar eller fotoalbum
    Eyy! Vadå Lilla My! Påstår du att jag är kvinnlig!
    Team Lilla Mys hemsida: http://www.teamlillamy.se

    Kommentera


    • #62
      Jag har försökt ta med henne, men hon vägrar.

      Får väl helt enkelt göra som gubbarna på stenåldern... klubba henne, sen när hon vaknar är hon i båten med ett fiskespö fast tejpat i handen.

      Kommentera


      • #63
        Nä, nu har jag varit borta härifrån för länge, revansch! Fan så jag saknar fisket och att läsa alla spännande små knep, tips, stories och glo på alla bilder här! Och nu ska det bli vinter, usch! Aja, tid till att ladda som fasen till våren, yay!
        Lev livet och lev det nu!

        Kika gärna in på min blogg där jag bland annat berättar om jakten på de glada bestarna!

        Kommentera


        • #64
          Välkommen tillbaka!
          Allt går bra, tills det börjar gå åt helvete

          Kommentera


          • #65
            Du behöver väl inte ge upp riktigt ännu? Alla vatten har väl inte frusit igen ens långt där uppe i norr?

            Vad brukar du fiska då? Och vad har hållit dig borta? Själv gjorde jag ett uppehåll på 20 år eller så, när jag uppfostrade barn, men nu e jag tillbaka i fisketräsket.....

            Kommentera


            • #66
              Ursprungligen postat av Littlefox Visa inlägg
              Nä, nu har jag varit borta härifrån för länge, revansch! Fan så jag saknar fisket och att läsa alla spännande små knep, tips, stories och glo på alla bilder här! Och nu ska det bli vinter, usch! Aja, tid till att ladda som fasen till våren, yay!
              Vinterfiske i solsken har allt sin tjusning det också

              Kommentera


              • #67
                Tusen tack allihop!
                Nejdå, det har inte frusit än på sjöarna här, men känns inte som att det är långt ifrån eller att jag har så mycket tid ändå det som är kvar av det här året. Samma anledning som dig sparetime höll mig borta denna sommar, jag fick en liten son i maj så har inte blivit mycket tid över till annat, haha. jag som tänkte att det här blir ju alla tiders, ut å sitta å såsa å fiska med barnvagnen från bryggan... jo tjena, när skulle man ha hunnit med det? :P Visst har det blivit lite fiske denna sommar förstås, men mest bara efter båge, lite gös å gädda snabbt, och båten har jag bara varit med ut i ynka två gånger i år, men då följde ju lillen med, det ska börjas tidigt ju, thihi. Men vilken abstinens man får, helt vansinnigt ju!
                Lev livet och lev det nu!

                Kika gärna in på min blogg där jag bland annat berättar om jakten på de glada bestarna!

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                Relaterat

                Collapse

                Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                Arbetar...
                X