Ny här - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny här

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny här

Hejsan, 27 åring som återupptäckt fiskets glädje och med en nya chanser för större fisk. Bor i stockholm så har inte blivit mycket fiske då jag är van vid fiske i västernorrland (mycket bäcköring och gädda).

Nu har en vän till mig köpt en båt som ligger i mälaren och så har min kära mor skaffat en smal fin eka med el-motor som ligger parkerad i Zon3 i Bergeforsen så jag tänkte försöka få igång lite fiske där. Jag har alltid älskat att smyga i skogen för att hitta fisk på de mest oväntade ställen men tagit mig vidare till att försöka få lite större fisk (kommer nog alltid smyga i skog och älska UL dock). Nu som jag är så ovan denna typen av fiske behöver jag skaffa ett nytt spö och då jag arbetar kommunalt så är ju mina resurser ganska begränsade, någon som har något tips på prisvärda saker man bör skaffa för havsöring/lax både från båt (vännens båt är en ryds på 5.2 meter och mors är som sagt en ganska liten eka). Helst vill jag ha något av en kanon så jag kommer åt ställen jag vill komma åt från stranden i bergeforsen och eventuellt andra ställen jag kommer ta mig till.
    Vore jätte-tacksam för en guidning i djungeln.

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
2 svar
278 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Robespierre  
Arbetar...
X